וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "חובת ההוכחה עלינו, החבר'ה מודעים למצבנו בליגה"

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת משחק החוץ נגד גלבוע/גליל (20:50, ערוץ 1). רנדל יקבל מנוחה ומאריץ' יחליפו. במשחק נוסף: הפועל חולון תארח את מכבי חיפה (19:30, 5+ לייב)

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הגיע הזמן לנצח גם בליגה. גודס/קובי אליהו

המחזור השביעי בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. מכבי תל אביב, אחרי שני הפסדי ליגה רצופים וניצחון חוץ חשוב ביורוליג, תצא למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל בגן נר, כשהקבוצה של ברק פלג לא ניצחה את הצהובים בליגה הסדירה מאז עונת 2007/8. הפועל חולון, שהפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח בביתה את מכבי חיפה, למשחק בין שתי קבוצות שנמצאות במרכז הטבלה.

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
ינסה למזער נזקים. ברק פלג/יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 1)

הקבוצה של ברק פלג מגיעה להתמודדות עם שלשוה הפסדי ליגה רצופים, כשבמשחק האחרון היא כפתה על מכבי חיפה שלוש הארכות, אך לא יצאה עם הניצחון מרוממה. האדומים שוקלים שינויים בסגל לאור היכולת הלא משכנעת עד כה, כשהשחקן שמוזכר כמועמד לעזיבה הוא קינדל דייקס. בגלבוע אף חסרים את הסנטר המתאזרח דיין דילייגרו, שהיה אמור להיות אחד משני שחקני הפנים המובילים של הקבוצה, אך קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. בקבוצה שוקלים להתחזק בשחקן ישראלי ובשחקן זר. רפי מנקו לא פוגע במשחקים האחרונים ועומד על 5 נקודות בממוצע בלבד. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס פרידה למנהל המיתולוגי עמית גל, שסיים את דרכו בקבוצה אחרי 25 שנה.

הניצחון של מכבי תל אביב במלאגה ביום חמישי קטע רצף של שלושה הפסדים, שניים בליגה ואחד ביורוליג, שהעמידו את כל המערכת הצהובה על סף משבר. למרות הניצחון, הצהובים מודעים לבעיות שלהם ומעוניינים להתחזק בשחקן נוסף, גם בשל הפציעה של גיא פניני שגמר את העונה בעקבות קרע בגיד אכילס. בעקבות הפציעה של פניני נותרה מכבי עם ארבעה ישראלים בכירים בסגל - יוגב אוחיון, אלכס טיוס, ג'ייק כהן וסילבן לנדסברג. בקבוצה החליטו לא להלביש את בריאן רנדל, שנפצע בניצחון במלאגה, ואת מקומו בסגל יתפוס אלכס מאריץ'. מכבי תנסה למשוך את רצף 14 ניצחונות הליגה הסדירה הרצופים שיש לה על גלבוע/גליל.

"דיברנו על המשכיות. הרי גם אחרי אלבה חזרנו לליגה, היה לנו את ירושלים וזה לא היה כל כך טוב", אמר המאמן גיא גודס לקראת ההתמודדות, "אני חושב שהחברה שלנו מודעים למצב בליגה. אנחנו צריכים לקבל רצף של נצחונות, לא משחק בודד, להיות מאוד מרוכזים בדברים שאנחנו רוצים לעשות, להיות אגרסיביים בהגנה ולסגור בריבאונד מול קבוצת ריבאונד מצוינת, וגם לכפר על ההעדרות של רנדל מהמשחק הזה. כל משחק מבחינתנו הופך להיות חשוב במצב שלנו כי אנחנו צריכים להיכנס למסלול חיובי והמשכיות של נצחונות, חובת ההוכחה היא עלינו ואנחנו צריכים להתחיל לאט לאט להתרומם גם בטבלה כי נפלנו אחורה. הגיע הזמן שנעשה זאת".

המאמן אף התייחס לרצף משחקי החוץ של הקבוצה: "לפעמים זה טוב לצאת מהמקום שלך ולהיות יותר אחד עם השני. אז מצד אחד זה עוזר ומועיל לך ומצד שני זה קצת אינטנסיבי המלווה בעייפות פיזית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
נחלש במחזורים האחרונים. ג'ורדן טיילור/מגד גוזני

הפועל חולון - מכבי חיפה (19:30, 5+ לייב)

הקבוצה של אלעד חסין פתחה את העונה בצורה טובה מאוד, אבל בשבועיים נעצרה עם הפסדים למכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה ואיבדה קשה עם צמרת הטבלה. בחולון היו עסוקים השבוע בהכנסתו לעניינים של דומיניק מגוויר, שהגיע בשבוע שעבר במקומו של וויל קולמן, והספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו בהפסד בנס ציונה. בקבוצה מאמינים שבעזרת דחיפת הקהל, ויכולת משופרת של לורנס באוורס, שלא מוצא את עצמו מפתיחת העונה, הם יוכלו לנצח את הקבוצה האגרסיבית שתגיע לאולם הפחים. שחקן נוסף שסטה מכושרו הטוב הוא ג'ורדן טיילור, שקלע רק 11 נקודות בממוצע למשחק בארבעת המשחקים האחרונים.

הקבוצה של רמי הדר קטעה רצף של הפסדים בשבוע שעבר כשניצחה את גלבוע/גליל אחרי שלוש הארכות, ומגיעה לאולם הפחים בידיעה שניצחון יתן לה מרווח נשימה מהתחתית הבוערת של הליגה. בחיפה מרוצים מאוד מהיכולת של אייק אופייבו, שלא ירד מ-15 נקודות בארבעה משחקי ליגה בהם שותף, ונראה חד מאוד אחרי פציעה שהשביתה אותו מאמצע העונה שעברה. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שחקן זר שיחליף בסגל את ברודי אנגלי והקטור הרננדס ששוחררו בשבוע שעבר. "אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום מהמשחק הדרמטי בשבוע שעבר תוך שיפור היכולת בשני צידי המגרש", אמר המאמן רמי הדר לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully