וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר הפצוע פרש ממשחק הגמר, דג'וקוביץ' זכה בטורניר גמר הסבב

אכזבה לחובבי הטניס: השוויצרי הודיע שלא יוכל לשחק בגמר טורניר גמר הסבב מול דג'וקוביץ': "מול נובאק, בגמר כזה, בגילי, זה יהיה סיכון". התחליף: נולה ניצח 5:8 את מארי במשחק ראווה

נובאק דג'וקוביץ' עם גביע טורניר גמר הסבב. AP
בפעם השלישית ברציפות נובאק דג'וקוביץ'/AP

אכזבה גדולה לחובבי הטניס ברחבי העולם, ובלונדון בפרט: רוג'ר פדרר הודיע היום (ראשון) שלא יוכל לקחת חלק במשחק הגמר של טורניר גמר הסבב בגלל פציעה, והמשחק בוטל. פדרר, המדורג 2 בעולם, אמור היה לשחק מול נובאק דג'וקוביץ' בגמר הטורניר היוקרתי בלונדון, במשחק מסקרן בין שני הטניסאים הטובים בעולם, אבל השוויצרי הודיע ש"הוא לא כשיר למשחק" והתנצל באופן פומבי בפני הקהל המאוכזב בלונדון.

המשמעות: נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר בפעם השלישית ברציפות, הניף את הגביע עם חיוך מסויג, וסיים את העונה המצוינת שלו במקום הראשון ועם שמונה הפסדים בלבד ב-66 משחקים.

כזכור, רק אתמול בלילה פדרר ניצח בחצי הגמר את סטניסלס ואוורינקה במשחק ארוך ומתיש שנמשך שעתיים ו-48 דקות, במשחק שהסתיים ב-1:00 בלילה, פחות מ-20 שעות לפני הגמר. כמו כן, בשבוע הבא הוא אמור לקחת חלק בגמר גביע הדייויס במדי שוויץ מול צרפת, בעוד התמודדות חשובה עבורו.

על מנת לפצות את הקהל בלונדון - דג'וקוביץ' שיחק מול אנדי מארי במשחק ראווה וניצח 5:8 במערכה אחת מיוחדת. לאחר מכן מארי הצטוות לג'ון מקנרו, וקיים משחק זוגות מול טים הנמן ופאט קאש. "מצטער, כנראה שהתשתי את רוג'ר", אמר מארי בחיוך לקהל הלונדוני (כזכור, מארי הפסיד לפדרר 6:0, 6:1).

הטניסאי רוג'ר פדרר לאחר פרישתו מגמר טורניר גמר הסבב. רויטרס
שומר על עצמו לגמר גביע דייויס? רוג'ר פדרר/רויטרס

"אני מתנצל להודיע שלא אוכל לשחק בגמר הערב", הצהיר פדרר, "נפגעתי בגב לקראת סוף המשחק מול סטן אתמול, אני מאוד מאוכזב, ומקווה להרגיש טוב בקרוב. זו היתה החלטה קשה מאוד עבורי, כי אני אוהב לשחק בלונדון, וגמר הטורניר הזה היה אחד מהשיאים של הקריירה שלי. לצערי, בעיות הגב שלי לא מאפשרות לי לשחק. אני מקווה שכל האוהדים יבינו".

לאחר מכן אמר לקהל בלונדון: "לצערי אני לא כשיר למשחק. אתה מחכה כל השנה כדי לקחת חלק במשחק כזה, הלוואי וזה לא היה ככה. ניסיתי לעשות הכול כדי לשחק - משככי כאבים, מנוחה - עד הרגע האחרון, אבל אני לא יכול להתחרות במצב הזה מול נובאק. בגמר כזה, בגילי, זה יהיה סיכון. אני מקווה שתבינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully