וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: מכבי תל אביב מעוניינת בפורוורד ארל קלארק

סמארה מאוד מעוניינת לצרף את האמריקאי לשורותיה, אולם לפי הפרסומים "מכבי תל אביב שוחחה עם קלארק בימים האחרונים", למרות שרק בסוף דצמבר תוכל לצרף שחקנים לסגל. קלארק, שמשחק בריו גראנדה ואלי מליגת ה-NBDL, שיחק בעבר בלוס אנג'לס לייקרס, קליבלנד, אורלנדו ופיניקס

עריכה: ניב פוקס

במכבי תל אביב שוקלים להתחזק, ולפי דיווח באתר "יורובאסקט" אחד השחקנים שמעניינים את אלופת אירופה הוא ארל קלארק. הפורוורד בן ה-26 משחק העונה בריו גראנדה ואלי מליגת ה-NDBL, ובעבר שיחק בניו יורק ניקס, קליבלנד קאבלירס ולוס אנג'לס לייקרס. מי שמעוניינת בפורוורד היא סמארה הרוסית, אולם בדיווח, שמקורו בתקשורת הרוסית, נכתב "מכבי תל אביב מעוניינת גם היא בקלארק, ושוחחה איתו בימים האחרונים. סמארה לא תוכל להתחרות בצהובים". מכבי תל אביב תוכל לצרף שחקנים לסגל רק בסוף דצמבר.

קלארק (2.08 מטר) הגיע לליגת הפיתוח אחרי שלא הרשים את ראשי ממפיס בליגת הקיץ, ונחתך מיוסטון רוקטס שלושה ימים לאחר שצורף אליה. קלארק נבחר במקום ה-14 בדראפט 2009 אחרי ששיחק במכללת לואיוויל. הוא נבחר על ידי פיניקס סאנס ושיחק שנתיים במדיה. ב-2010 עבר לאורלנדו ושיחק שנתיים במדי המג'יק. עונתו הטובה ביותר ב-NBA הייתה ב-2012/13 במדי הלייקרס, כשתרם 7.3 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-59 משחקים. הוא פתח ב-36 משחקים בחמישייה של הקבוצה מלוס אנג'לס. ב-2013 עבר לקליבלנד ותרם בשורותיה 5.2 נקודות למשחק ו-2.8 ריבאונדים ב-45 משחקים. לאחר מכן עבר לניו יורק, בה רשם תשעה משחקים בלבד.

ארל קלארק במדי קליבלנד. GettyImages
קלארק במדי קליבלנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully