וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: "דווייט הווארד הודה שהכה את בנו בעזרת חגורה"

חברתו לשעבר של כוכב יוסטון התלוננה נגדו, הסנטר אמר לחוקרים ש"הוא לא רואה בזה משהו רע כי ככה חינכו אותו כילד". הרשויות בפלורידה בחנו את המקרה וזיכו את הווארד. הסנטר, מצדו, הגיש בקשה לחסות מלאה על הילד, וטוען שהאימא נותנת לילד סמים פסיכותרפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הווארד, רויס ריד ובנם/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכב יוסטון רוקטס דווייט הווארד נחקר בחשד שהכה את ילדו. לפי דיווח באתר TMZ, מקור משפטי בפלורידה אמר שאם בנו של הווארד, רויס ריד, פנתה לשירותי הרווחה באורלנדו באוגוסט 2014 והתלוננה שהווארד הרביץ לבנם בן השש בריילון. "הווארד הכה את בנו עם חגורה והשאיר לו סימנים וחבורות ברגליים", נכתב בדיווח. רויס הייתה בעבר חברתו של הווארד ולשניים ילד משותף. בנו של הווארד, כך לפי הדיווח, נבדק רפואית והסימנים על גופו צולמו. ב-TMZ נכתב: "הרשויות שוחחו עם הווארד על המקרה, והוא הודה שהכה בעזרת חגורה. הווארד אמר שהוא לא רואה בזה משהו רע כי ככה חינכו גם אותו כשהיה ילד". עורך דינו של הווארד כתב בתצהיר שהשחקן לא גרם לבנו לסימנים, חבלות או פציעות כלשהן.

זאת לא הפעם הראשונה שרויס התלוננה נגד הווארד, ובעבר טענה שהוא לוקח את הילד ומונע ממנה לדעת היכן הם מבלים. במקרה אחד בו הילד נסע לבקר את הווארד כשזה שיחק בלייקרס, רויס טענה שלא שמעה מבנה ימים ארוכים, ופתאום נודע לה שהילד בקולורדו. עוד היא טענה שכשהילד עם הווארד "בריאותו בסכנה".

מקורב להווארד אמר שהרשויות סגרו את תיק החקירה, למרות תמונות הילד, ונכתב שהחבלות לא נגרמו מהצלפות חגורה. "במילים אחרות, מה שהווארד עשה אינו רציני", נכתב בדיווח. בתגובה לתלונה של האם רויס ריד, הווארד הגיש בקשה לחסות מלאה על הילד, והתלונן שריד לא כשירה לתפקד כאימא, שהיא נותנת לילד סמים פסיכותרפיים ומשתמשת בהם כ"בייביסיטר כימי". מקורביו של הווארד טוענים שאין זה מקרה שהתלונה נגדו התפרסמה עכשיו וזאת משום שהוא הגיש בקשה לחסות על הילד, וזו דרכה לנקום בו. "לא נעים לראות אימא ובן נאבקים באבא", אמרו מקורביו של כוכב יוסטון, "דווייט יעשה כל מה שהוא יכול כדי להגן על בנו ולדאוג לכל מחסורו".

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד. GettyImages
רוצה חסות מלאה על בנו. הווארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully