וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תגיש היום את הערעור על העונש שקיבלה

16.11.2014 / 11:34

הצהובים ימשיכו לטעון, בשיתוף עם הפועל תל אביב, שבמקרים של פריצת אוהדים בודדים ותפיסתם, המועדונים לא צריכים לקבל עונשים חמורים. הדיון בעניין קרלוס גרסיה: כנראה ביום ד'

עו"ד מורן מאירי נציג מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עו"ד מורן מאירי/יוסי ציפקיס

היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, עו"ד מורן מאירי, יגיש בשעות הצהריים את הערעור לבית הדין העליון על העונש שהושת על המועדון בעקבות אירועי הדרבי. כזכור, דייני ועדת המשמעת פסקו ביום שלישי האחרון שמכבי והפועל תל אביב ייענשו בצורה חמורה בעקבות פיצוץ הדרבי. בעוד שמכבי והפועל תל אביב ביקשו זיכוי מוחלט, הדיינים הלכו עם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף וקיבלו את דרישתו לסיום הדרבי בתיקו אפס ללא נקודות, הפחתת שתי נקודות בפועל לכל קבוצה ושלוש נקודות על תנאי וסגירת שערים 4-5 ו-10-11 לארבעה משחקים.

במכבי והפועל תל אביב החליטו ללכת יחד בערעור, כפי שעשו בוועדת המשמעת. שני המועדונים ימשיכו לטעון על כך שבמקרים בהם פורצים אוהדים בודדים לכר הדשא, אשר גם נתפסים, הקבוצות לא צריכות להיענש בצורה כה דרמטית. עו"ד מאירי שנחת הבוקר בישראל, אמר לוואלה! ספורט לפני הגשת הערעור: "הספירה שלנו מאוד ברורה. אלה שלוש נקודות שאיבדנו בדרבי, שתי נקודות שהורדו לנו על ידי ועדת המשמעת ושלוש שאנחנו חוששים לאבד בעתיד הקרוב מאחר שבהחלטה נתנו הדיינים פתח לאוהד של קבוצה כלשהי להתחפש לאוהד מכבי תל אביב ולרדת לכר הדשא כדי לגרום לאיבוד נקודות שאולי יהיו קריטיות במאבק האליפות".

בתוך כך ממשיכים במכבי תל אביב להיערך לדיון בעניינו של קרלוס גרסיה, שכזכור הופסק כבר בתחילתו מאחר שעו"ד מאירי טען שחומרי הגלם מתצלומי הערוץ הראשון שקלטו את הבלם מסמן לאוהדים לרדת לדשא, לא הגיעו אל מכבי. הדיינים הסכימו לדחות את הדיון עד שהחומרים יגיעו לעו"ד מאירי והעניין אמור להתקדם היום. קרוב לוודאי שהמשך הדיון בוועדת המשמעת בעניין גרסיה יהיה ביום רביעי הקרוב.

במכבי תל אביב ממשיכים לעסוק ביממה האחרונה בתמונה שהודלפה לכלי התקשורת, בה נראה שחקן הקבוצה עירום בחדר ההלבשה לצד עדן בן בסט, דור מיכה וטל בן חיים. מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין אמר בתגובה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מתייחס לתמונה המסתובבת ברשת בימים האחרונים כדבר שלחלוטין אינו מקובל. אנו נבחן את הנושא ונטפל בו בין כתלי המועדון כשהתנהגות מסוג זה אינה מקובלת ובמועדון הכדורגל מכבי תל אביב לא נעבור לסדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully