וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיטליה? "אינטר רוצה את סטיבן ג'רארד כבר בינואר"

האם הקפטן של ליברפול עומד לעזוב בקרוב את אנפילד לאחר 25 שנים במועדון האדום? על פי הדיווחים בתקשורת האנגלית, רוברטו מאנצ'יני מעוניין להביא את הקשר האנגלי הוותיק לסן סירו

סטיבן ג'רארד ליברפול מאוכזב. AP
איטליה קוראת לו? ג'רארד/AP

האם מתבשל זעזוע גדול באנפילד, כבר בחודש ינואר הקרוב? על פי הדיווח ב"דיילי מייל" האנגלי הבוקר (ראשון), אינטר ומאמנה החדש-ישן רוברטו מאנצ'יני מנסים לפתות את הקפטן המיתולוגי של ליברפול, סטיבן ג'רארד ולגרום לו לנטוש את המייטי רדז ולעבור לשחק במדי הנראזורי כבר החל מחלון ההעברות המתקרב.

לג'רארד יש גם מספר הצעות מארצות הברית, כאשר אחת מהן מגיעה מניו יורק קוסמוס, שצירפה את ראול לאחרונה, אולם ככל הנראה הוא מעדיף להישאר כרגע ביבשת הישנה ועשוי לעבור לאיטליה. מאנצ'יני, שחזר לאינטר לאחרונה במקומו של וולטר מצארי, מכיר היטב את ג'רארד מהקרבות נגד ליברפול בשלוש וחצי השנים שלו כמנג'ר מנצ'סטר סיטי.

ג'רארד הצטרף למחלקת הנוער של ליברפול בגיל תשע והחל לשחק במדי הקבוצה הבוגרת בעונת 1998/99. הוא משמש כקפטן של ליברפול החל מאוקטובר 2003 ורשם במדי הקבוצה 678 הופעות ו-176 שערים עד היום. עם ליברפול, ג'רארד זכה בשני גביעים, שלושה גביעי ליגה ופעם אחת בליגת האלופות ובגביע אופ"א, אולם מעולם לא זכה באליפות הפרמיירליג. לאחר המונדיאל בקיץ האחרון הוא הודיע על פרישה מנבחרת אנגליה, במדיה רשם 21 שערים ב-114 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully