וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "לקוליסון יש לב של אלוף", קוליסון: "התבגרנו כקבוצה"

הישראלי של הקינגס החמיא לחברו על יכולתו בניצחון על האלופה סן אנטוניו. המאמן מייקל מלון: "אין שחקן יותר תחרותי מקאזינס ב-NBA. הוא מתבגר לנגד עינינו". פופוביץ': "היינו קצת יבשים"

פורוורד סקרמנטו קינגס עומרי כספי (ימין). AP
ניצחון ענק, ומחמאות. כספי וקוליסון כספי/AP

סקרמנטו הפתיעה לטובה בפתיחת העונה, והלילה (ראשון) קיבלה רוח גבית נוספת בזכות ניצחון ביתי על האלופה סן אנטוניו ספרס בתוצאה 91:94. עומרי כספי קיבל 22 וחצי דקות, היה על הפרקט לאורך הרבע האחרון ורגעי ההכרעה, ותרם את חלקו עם 9 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 3 מ-4 מהקו), תוך שהוא גם קוטף 5 ריבאונדים ומוסיף חסימה וחטיפה. בסיום המשחק צייץ עומרי כספי בחשבון הטוויטר שלו "לדארן קוליסון יש לב של אלוף", והחמיא חברו שקלע 19 נקודות ומסר 5 אסיסטים. "האמת שהיינו קצת בדאון אחרי ההפסד לממפיס עם הבאזר, וזה ניצחון ענק", אמר דארן קוליסון, "התבגרנו כקבוצה. אנחנו לא מתייחסים לעבר, חושבים רק על ההווה".

דמרקוס קאזינס סקרמנטו קינגס. AP
"יש הבדל בין שחקנים שאוהבים לנצח לבין שחקנים ששונאים להפסיד". קאזינס/AP

הקינגס קטעו רצף של 11 הפסדים ביתיים לספרס. מי שהוביל את סקרמנטו היה דמרקוס קאזינס המצוין, שסיים עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים. מאמן הקינגס מייקל מלון החמיא לקאזינס: "אני לא יודע אם יש שחקן יותר תחרותי ממנו ב-NBA, אנחנו יודעים כמה הוא כישרוני, הוא שונא להפסיד. יש הבדל בין שחקנים שאוהבים לנצח לבין שחקנים ששונאים להפסיד. הוא מתבגר לנגד עינינו".

הספרס לא מרשימים מפתיחת העונה, ומאמנם גרג פופוביץ' התייחס ליכולת של קבוצתו: "היינו קצת יבשים, היו כמה שחקנים עייפים כי אנחנו בסוף של מסע משחקי חוץ, אבל כולנו עוברים את זה. היה לנו צ'אנס לנצח, אבל לא ניצחנו".

עוד באותו נושא

91:94 לסקרמנטו על סן אנטוניו, 9 נק' לכספי. ממפיס דוהרת

לכתבה המלאה
פורוורד סקרמנטו קינגס עומרי כספי זורק לסל סן אנטוניו ספרס. AP
היה שם עם הקינגס ברבע האחרון ובמאני טיים. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully