וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא זוכר משחק שבו הקבוצה שלי קלעה 19 שלשות"

מאמן קליבלנד התייחס לשיא המועדון שעשו שחקניו בניצחון על אטלנטה, והיה מרוצה ממה שראה: "אחרי המאבק בבוסטון, השחקנים באו עם הרבה אנרגיה, רצון ואגרסיביות". לברון: "מסרנו 39 אסיסטים, בכדורסל מנצחים כשהכדור זז"

לברון ג'יימס חוגג עם אוהדי קליבלנד. GettyImages
קליבלנד מתחילה להרגיש על הגובה. לברון/GettyImages

קליבלנד מתחילה להיראות כמו שמצפים ממנה. אמנם ההגנה עדיין סופגת הרבה ולא מקשה על היריבות, אבל ההתקפה עובדת טוב, ואחרי הקאמבק הגדול בבוסטון, לברון ג'יימס וחבריו סיפקו הלילה עוד משחק גדול, הפעם ללא דרמה. הקאבס קלעו 9 מ-9 לשלוש ברבע הראשון מול אטלנטה וקבעו שיא NBA מדהים, אחר כך המשיכו למאזן של 19 שלשות, שמהווה שיא מועדון, וסיימו עם 94:127 קליל על ההוקס. אטלנטה, שהגיעה למפגש אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, לא הצליחה למצוא פתרון ליכולת של לברון ג'יימס שקלע 32 נקודות ב-19 דקות משחק. דיוויד בלאט יכול להיות מרוצה ממה שהוא רואה משחקניו בימים האחרונים, אחרי שרשמו ארבעה ניצחונות רצופים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"חששתי שיהיה לנו קשה פיזית, אבל היינו אנרגטיים". בלאט/GettyImages

מספרי המשחק

* קליבלנד קלעה 127 נקודות, הכי הרבה שקלעה במשחק בעונה הרגילה מאז דצמבר 1999. גם אז זה היה נגד ההוקס.

* לברון ג'יימס היה יותר ממר נקודה לדקה, כשקלע 32 (13 מ-20) ב-28:54 דקות משחק. קינג ג'יימס גם הוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

* הקאבס קלעו 9 מ-9 לשלוש ברבע הראשון, שיא NBA. הם סיימו עם 19 שלשות במשחק, שיא מועדון.

* יתרון השיא של קליבלנד בניצחון על אטלנטה: 43 נקודות.

* שחקני קליבלנד מסרו 39 אסיסטים, ההוקס רשמו 26.

* להוקס אין שחקני פנים מאיימים במיוחד, אבל דווקא בנקודות שהקבוצות עשו מהצבע נרשם שוויון מוחלט: 48:48.

גארד קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. GettyImages
"החבר' היו חמים". אירווינג/GettyImages

תגובות

דיוויד בלאט היה מרוצה בסיום מהניצחון והסביר מדוע אחרי הניצחון על בוסטון היה מודאג לפני המשחק נגד אטלנטה: "חששתי שיהיה לנו קשה פיזית, אבל היינו אנרגטיים. התחלנו עם המון אנרגיה, ההתקפה עבדה והייתה תנועת כדור. זה קרה כי ההגנה הייתה טובה. בבוסטון שיחקנו נגד קבוצה טובה בביתה ואחרי מאבק כמו שהיה לנו, השחקנים באו עם הרבה אנרגיה, רצון ואגרסיביות. אני לא זוכר משחק שבו הקבוצה שלי קלעה 19 שלשות. זרקנו 31 זריקות לשלוש וכולן היו זריקות טובות, ממבטים טובים".

לברון ג'יימס שיחק רק 28:54 דקות אתמול, כמות שנמוכה משמעותית ממה שהוא משחק בדרך כלל העונה. בלאט התייחס גם ל"מנוחה" היחסית שנתן לכוכבו: "זה הזמן עבורו להרגיש נוח. הוא משחק כדורסל נהדר, אנחנו ננצל את זה בעתיד". בלאט גם החמיא לרוקי ג'ו האריס, שנמצא בקו שיפור תמידי מאז נכנס לרוטציה: "הוא מחויב ורעב, כשנותנים לו הזדמנות הוא מוכן".

אחרי שנזף בעצמו ובחבריו לילה קודם על שספגו 42 נקודות ברבע מול בוסטון, לברון ג'יימס היה נינוח יותר הפעם: "בכל פעם שאתה מוסר 39 אסיסטים סימן שהכדור זז, היינו בעמוד הנכון בספר, בכדורסל מנצחים כשחולקים בכדור והוא זז. היה לנו משחק קשה אתמול, משחק מאוד אמוציונלי, זה לקח מאיתנו הרבה אנרגיה, אבל הייתה לנו עוד קצת אנרגיה גם מול ההוקס".

קיירי אירווינג קלע 20 נקודות ומסר 5 אסיסטים, והתייחס ליכולת של קבוצתו מחוץ לקשת: "החבר'ה היו חמים ואנחנו האכלנו אותם, הכדור זז".

עוד באותו נושא

קליבלנד דרסה את אטלנטה 94:127 בעזרת שיא שלשות

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (מרכז) לברון ג'יימס (שמאל) אנדרסון ורז'או (ימין). GettyImages
וגם נהנו ממנוחה ברבע האחרון. קווין לאב עם ורז'או ולברון/GettyImages

מה אמרו בתקשורת?

התקשורת באוהיו מתחילה לאהוב את מה שהיא רואה מהקאבס. "קליבלנד סיפקה מבט חטוף לכמה דומיננטית היא יכולה להיות", כתב בוב פינן מ"ניוז הראלד". ג'ייסון לויד מ"אקרון ביקון ז'ורנל" כתב: "הקסם של קליבלנד מהרבע הרביעי נגד בוסטון המשיך גם במשחק הזה. ההוקס פתחו את המשחק כקבוצה הטובה בליגה באחוזים משלוש אבל קליבלנד ניצחה אותם בסגנון שלהם".

"חוץ מהשלשות ותנועת הכדור, הקאבס אפשרו מנוחה לשחקני החמישייה ברבע האחרון", הצביע כריס פדור מ"נורת'איסט אוהיו מדיה" על נקודה חשובה נוספת שממנה נהנתה קליבלנד, "זה היה כמו משחק וידאו. היה פשוט לילה כיפי". כריס היינס מה"פליין דילר": "לברון מדבר כבר ממחנה האימונים על הנעת כדור, על לחלוק את הכדור, הם חשבו שהם עושים את זה אבל מול יוטה ראו שלא. מאז רואים קבוצה מאוזנת יותר, וראינו את הגדולה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully