וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדירוג: הכי הרבה קהל בגרמניה, השכר הכי גבוה באנגליה. וישראל?

דירוג ליגות הכדורגל בעולם: הבונדסליגה מקדימה את הפרמיירליג עם ממוצע של 42,609 צופים למשחק, ישראל במקום ה-30. הפרמיירליג מוליכה בממוצע השכר, ישראל הרחק מאחור. כל המספרים

מהדי בנעטיה שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Grimm, GettyImages
מי מרוויח יותר?/GettyImages, Alex Grimm

מחקר שפורסם ב"דיילי מייל" מדרג את ליגות הכדורגל שמושכות את כמות הקהל הגדולה ביותר למגרשים. על פי הדירוג, מי שמוליכה את הרשימה היא הבונדסליגה הגרמנית, עם ממוצע של 42,609 צופים למשחק. הפרמיירליג האנגלית מביאה לאצטדיונים ממוצע של 36,695 צופים למשחק, אבל מבחינת כמות כוללת מוליכה את הרשימה (13.94 מילין צופים בשנה). במקום השלישי ספרד, ברביעי איטליה, ובמקום החמישי נמצאת הליגה המקסיקנית, עם ממוצע של 22,271 צופים למשחק. אגב, הליגה הגרמנית היא במקום השני בדירוג כל ליגות הספורט בעולם, אחרי ליגת הפוטבול האמריקאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליגת הכדורגל האמריקאית, ה-MLS, במקום השמיני, לפני הליגות בארגנטינה, ברזיל, יפן, רוסיה, בלגיה, ועוד רבות אחרות. ליגת העל הישראלית במקום ה-30 ברשימה, עם ממוצע של 5,167 צופים למשחק וכמות כוללת של 1.24 מיליון צופים לעונה.

כמו כן, פורסם דירוג השכר בליגות הכדורגל בעולם. בטבלה הזאת הליגה האנגלית מוליכה את הרשימה, עם שכר ממוצע של 2.2 מיליון ליש"ט לעונה (43,717 ליש"ט בשבוע). במקום השני גרמניה, ואחריהן איטליה, ספרד, צרפת, ובמקום השישי רוסיה. ישראל שוב במקום ה-30 ברשימה, עם שכר שנתי ממוצע של 63,778 ליש"ט לשנה - 381,386 שקל לשנה, 31,782 שקל לחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully