וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן והבה מצטרף להפועל רעננה, יושאל לשלוש שנים

בית"ר טוברוק הודיעה שהגיעה לסיכום עם הקבוצה מהשרון. רעננה תהיה הקבוצה הרביעית בקריירה של הבלם בן ה-22, שניהל בחודשים האחרונים מגעים גם עם הפועל תל אביב והפועל באר שבע

בן והבה שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
סוף סוף חוזר לפעילות. והבה/קובי אליהו

הבלם בן והבה יצטרף להפועל רעננה אחרי שהקבוצה מהשרון הגיעה לסיכום על שאילתו מבית"ר טוברוק. והבה יושאל לשלוש עונות ובמקביל מטוברוק נמסר שהמועדון גם הגיע להסכם עם בית"ר ירושלים על השאלתו של שמוליק מלול, גם כן לשלוש שנים.

והבה בן ה-22 ניהל מגעים מתקדמים עם הפועל תל אביב בקיץ ולאחרונה גם היה קרוב להצטרף להפועל באר שבע. לבסוף המשאים ומתנים הללו לא עלו יפה וכעת הוא אמור לשחק בהפועל רעננה. היא תהיה הקבוצה הרביעית שלו אחרי עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע ובני יהודה.

והבה, לו 19 הופעות בנבחרת הצעירה, יעבה את מצבת הבלמים של חיים סילבס, שהנהיג ברעננה שיטת משחק קבועה של שלושה שחקנים במרכז ההגנה. רעננה תתארח אצל מכבי נתניה ביום שבת, למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.

שני שחקני רעננה, עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה נטלו חלק בניצחון זמביה 0:1 על מוזמביק במוקדמות אליפות אפריקה 2015. אמבולה שיחק 90 דקות וקאנגווה שיחקחמש דקות לאחר שהחליף את עמנואל מאיוקה אקס מכבי תל אביב. אמבולה ואוואנס צפויים להיות בסגל זמביה, באליפות אפריקה שתיערך בגינאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully