וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: ניצחון דרמטי לפדרר על ואוורינקה, דג'וקוביץ' מחכה בגמר

רוג'ר פדרר סיפק עוד רגעי קסם כשהציל 4 נקודות משחק בדרך ל-6:4, 5:7, 6:7 מותח על ואוורינקה. בגמר הוא יפגוש את המדורג ראשון בעולם, שגבר על נישיקורי

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
עוד ניצחון גדול. פדרר/AP

רוג'ר פדרר עשה את זה שוב. הטניסאי השוויצרי, המדורג שני בעולם, שוב נחלץ הערב (שבת) מבור גדול, כשיצא מפיגור בדרך לניצחון יפהפה על סטניסלס ואוורינקה והעפיל לגמר טורניר גמר הסבב. פדרר, אלוף הטורניר שש פעמים, ניצח 6:4, 5:7, 6:7 במשחק שנמשך שעתיים ו-50 דקות איכותיות ודרמטיות, וסיפק לחובבי הטניס עוד קלאסיקה. בגמר הוא יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שהעפיל לגמר בפעם הרביעית בקריירה עם 1:6, 6:3, 0:6 על קיי נישיקורי, והמדורג ראשון בעולם ינסה להשלים גם הוא עוד עונה מוצלחת בגמר שייערך בערב יום ראשון.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
אפשר להאט אותו, אבל לא יותר מזה. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' - קיי נישיקורי 1:6, 6:3, 0:6

אחרי שכבר הבטיח לעצמו את המקום הראשון בעולם בסיום השנה הזו, נולה התפנה להמשך המאבק על התואר היוקרתי. זה הלך קל, ואז קשה, ושוב קל ובסופו של דבר, הוא בגמר, בפעם הרביעית בקריירה, למרות ששמט מערכה ראשונה בטורניר. הפנומן הסרבי פתח בסערה ורשם 1:6 במערכה הראשונה, תוך שהוא מטיס שלושה אייסים. אלא שפיינליסט אליפות ארה"ב לא ויתר ועם מערכה שנייה מוצלחת של 3:6 הוא הצליח להשוות. בשלב זה, דג'וקוביץ' שוב התעורר וטס ל-0:6 מוחץ במערכה השלישי, תוך שהוא נהנה מארבע שגיאות כפולות של נישיקורי, שדורג רביעי בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
התקשה בפעם ה-12 שלו בחצי גמר הטורניר, אבל התעלה ברגעים הנכונים. פדרר/AP

סטניסלס ואוורינקה - רוג'ר פדרר 4:6, 7:5, 6:7 (6)

אחרי קרב נהדר שנמשך שעתיים ו-50 דקות דרמטיות, פדרר העלה את מאזנו מול בן ארצו ל-2:15, שבוע לפני שהשניים משתפים פעולה בגמר גביע דייויס, אחרי תצוגה נהדרת. ואוורינקה כבר השיג 4 נקודות משחק, לפרקים שלט במשחק והציג טניס מבריק, אבל לא ידע לסגור את הסיפור ולהשלים את המשימה. ואוורינקה מסיים משחק מתסכל, שבו רשם רק 38 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה, בעוד פדרר יגיע לגמר אופטימי, וכנראה תשוש.

במערכה הראשונה ואוורינקה השיג שתי שבירות, כשעלה ל-1:3 ושבר פעם נוספת כדי לעלות ל-2:5. פדרר צימק ל-5:4 עם שבירה משלו, אבל ואוורינקה השלים את המערכה עם 10 מ-10 בהגשה הראשונה שלו (כשהיא נכנסה...) בדרך ל-4:6 אחרי 30 דקות.

פדרר נראה נמרץ יותר בפתיחת הסט השני, וביתרון 2:3 רשם שלוש אפשרויות שבירה, אבל ואוורינקה הציל את כולן והשווה ל-3:3. פדרר המשיך ליהנות ממשחקוני הגשה קלים ועלה ליתרון 5:6. במשחקון ה-12 ואוורינקה לא עמד בלחץ, כולל החטאת וולי פשוט, ופדרר ניצח את המשחקון על האפס כדי לקבע 5:7 אחרי 56 דקות, להשוות ל-1:1 ולכפות מערכה שלישית.

את המערכה האחרונה ואוורינקה פתח עם שבירה מול פדרר עצבני, שהתווכח עם השופט, ועלה ל-0:2 מהיר. ואוורינקה המשיך לשלוט על ההובלה, וביתרון 3:4 הציל שתי נקודות שבירה עם הרבה קור רוח ועלה ל-3:5. כשהוא מוליך 4:5 ואוורינקה הגיש לניצחון. נקודה שבירה אחת הוא הציל, מיד לאחר מכן כבר הריח את הניצחון אבל איבד שתי נקודות משחק, ופדרר ניצל את המומנטום והשווה ל-5:5. פדרר כבר היה בפיגור שתי נקודות שבירה, אבל הציל אותן ועלה ל-5:6. בשובר השוויון פדרר הוליך 3:5, ואוורינקה הפך ל-5:6 ונקודת משחק נוספת, אבל דווקא רוג'ר ידע להשלים את המשימה.

הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה. AP
לא ידע לתת את הפיניש. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully