וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגבר פעמיים על סרטן האשכים, וזומן לנבחרת איטליה

פרנצ'סקו אצ'רבי, בלמה של ססואולו, מרגש את איטליה. הוא חזר למגרשים אחרי שנת היעדרות, הצטיין בליגה ושכנע גם את אנטוניו קונטה, שעשוי להעניק לו הופעת בכורה במשחק הידידות מול אלבניה

פרנצ'סקו אצ'רבי שחקן ססואולו חוגג (מימין). AP
ניצחון גדול. פרנצ'סקו אצ'רבי/AP

ב-1 בדצמבר 2013 נכשל פרנצ'סקו אצ'רבי, בלמה של ססואולו, בבדיקת סמים שגרתית לאחר משחק הליגה מול קליארי. הכדורגלן בן ה-26 אמור היה לספוג השעייה, אך אז התגלה שהחומר האסור שנמצא בגופו הוא בכלל תרופה שלקח כדי להחלים מסרטן האשכים שאילץ אותו לעבור ניתוח דחוף חמישה חודשים קודם לכן. אצ'רבי נדרש לעבור באופן מיידי טיפולים כימותרפיים ונותר הרחק מהמגרשים. "זו הייתה תקופה מהגיהנום", סיפר לאחר מכן.

אצ'רבי התגבר על המחלה גם בפעם השנייה, מהר מהצפוי. הוא חזר למגרשים בספטמבר אחרי שנת היעדרות שלמה, הצטיין בתיקו מול האלופה יובנטוס, כבש שער בניצחון על פארמה והתחיל להזכיר מדוע מילאן רכשה אותו מקייבו בקיץ 2012 ובנתה עליו כבלם העתיד של הכדורגל האיטלקי. הערב (שישי) הוא כבר קיבל הודעה כי הוא נכלל בסגל של נבחרת איטליה למשחק הידידות מול אלבניה ביום שלישי.

הבלם כבר זומן לסגל האזורי שלוש פעמים בעבר, על ידי צ'זארה פראנדלי באוגוסט וספטמבר 2012, אבל מעולם לא זכה לשחק. זה עשוי לקרות ביום שלישי במראסי, כאשר קונטה מתכוון לבחון שחקנים רבים שלא זומנו למשחק הרשמי נגד קרואטיה ביום ראשון. פרט לאצ'רבי, זומנו 14 שחקנים נוספים. בין היתר נמצאים שם לוקה רוסטיני (קליארי), לורנצו דה סילבסטרי, מנולו גביאדיני וסטפנו אוקאקה (סמפדוריה), אלסנדרו מאטרי (גנואה) ומתיאה דסטרו (רומא).

פרנצ'סקו אצ'רבי שחקן ססואולו. GettyImages
אצ'רבי בחודש מאי, לאחר שסיים את הטיפולים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully