וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב הביסה 21:32 את מכבי תל אביב

שמונה שערים של אלירן מצקי סייעו לקבוצה של אולג בוטנקו לחולל את ההפתעה של המחזור. מכבי ראשל"צ השיגה 28:28 דרמטי נגד רמת השרון. הפועל אשדוד סיפקה הצגה נגד הפועל רמת גן

דאבור טסקוביץ' שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הציל את מכבי ראשון לציון מהפסד. טאסקוביץ'/קובי אליהו

המחזור השביעי בליגת העל יצא היום (שישי) לדרך עם דרמה גדולה כאשר מכבי ראשון לציון נחלצה מהפסד ביתי לא.ס. רמת השרון כשהשוותה 40 שניות לסיום ל-28:28 בבית מכבי. אלא שההפתעה הגדולה של היום קשורה לאלופה מכבי תל אביב שהובסה על ידי אס"א בדרבי 32:21. סגנית האלופה הפועל ראשון לציון מחצה 20:35 את עירוני רחובות. הפועל אשדוד נתנה הצגה נגד הפועל רמת גן וניצחה 27:34.

אס"א תל אביב - מכבי תל אביב 21:32 (10:10)

הדרבי התל אביבי בין הפרויקט הכי ישראלי של אס"א לאלופה מכבי תל אביב היה אולי חד צדדי בתחילתו - 2:7 לצהובים אחרי 15 דקות, אבל אס"א ת"א סגרה את כל הפיגור עד לירידה להפסקה. מכבי הוליכה בחצי השני 12:14, אבל החניכים של אולג בוטנקו לא הרימו ידיים והשוו ל-15:15. בהמשך - אס"א ייצרה מהפך מדהים ל-16:20 עם ריח של הפתעה גדולה באולם עלית, שחווה בשני משחקי הבית היחידים עד כה ניצחונות מרשימים של אס"א מול אשדוד ומול קרית מוצקין בהפרש של 9-10 שערים, וזה בדיוק מה שקרה בסיום. דן טפר סיפק משחק ענק בין הקורות, והתקפית בלטו אלירן מצקי עם שמונה שערים, ניבו לוי ורם טורקניץ חמישה שערים כל אחד, יוסי אפו 4.

מאמן אס"א, אולג בוטנקו: "דיברתי לפני המשחק על הפערים האדירים בין שתי הקבוצות, והיום המילה אדירים מוקדשת לשחקנים שלי. הם פשוט נתנו הכול, ועבדנו נכון וזה כיף גדול להשיג ניצחון שכזה. שמרנו את מכבי במחצית השנייה על משהו כמו שבעה שערים עד הדקות האחרונות, וזו נקודת ציון בדרך המיוחדת שלנו. אנחנו כבר עם שלושה ניצחונות ביתיים, ובתוצאות באמת טובות, אבל המטרה מבחינתנו לא השתנתה והיא לאסוף נקודות לימים פחות טובים. נמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים וכל דבר טוב שיקרה, כמובן שנברך עליו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גם הוא לא מאמין. מצקי/מערכת וואלה, צילום מסך

מכבי ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 28:28 (14:13)

הפתיחה הייתה צמודה עם 6:6 אחרי עשר דקות, אבל רמת השרון עלתה בהמשך ל-9:11 וירדה ביתרון מינימלי להפסקה. רמת השרון שמרה על ההובלה גם בדקה ה-40 (19:20), אבל הצהובים הפכו ל-22:23 כשנותרו עשר דקות לסיום. מכבי ראשון לציון הוליכה 26:27 כשנותרו ארבע דקות לסיום, אבל שם אובראד ראדולוביץ' וטונדיי עבדול ראשיד הבקיעו שני שערים שהובילו למהפך 27:28. ראשון לא ויתרה ודאבור טאסקוביץ' כבש 40 שניות לסיום את השוויון. רמת השרון עצרה רצף של שלושה הפסדים, בעוד ראשון לציון מתקשה שוב אחרי התבוסה בשבוע שעבר למכבי תל אביב. טאסקוביץ' סיים עם תשעה שערים, מילורד קריבוקאפיץ' עם שבעה. את רמת השרון הוליך עמית גל, שחקן נבחרת ישראל הצעיר שהבקיע 11 שערים, עבדול-ראשיד וראדולוביץ' 6 כל אחד.

יותם טל שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. ברני ארדוב
להט. יותם טל/ברני ארדוב

הפועל אשדוד - הפועל רמת גן 27:34 (13:18)

אשדוד השיגה ניצחון שני ברציפות, בעוד רמת גן קטעה את רצף שלושת הניצחונות של עצמה במשחק שהתנהל באווירה נהדרת במקיף ט'. במחצית הראשונה אשדוד הובילה 6:7 אחרי שרומן איזטולוב הבקיע שני שערים רצופים תוך דקה, אבל נפצע ויצא. הפער המשמעותי של אשדוד טיפס ל-8:13 בזכות דדי פרץ ויותם טל. יוני רוזנטל ניסה לעצור את הריצה, אבל טל בשער שישי המשיך במופע שלו. אריאל ויוני רוזנטל הורידו את הפער לחמישה שערים (13:18) בהפסקה.

במחצית השנייה אשדוד כבר הגילה ל-23:31, אבל האחים רוזנטל קיזזו את ההפרש לשישה שערים. טלקר הנפלא הגיב בשני שערים אישיים תוך דקה שקבעו 24:33, יתרון השיא של אשדוד. דניאל אוזן ודדי פרץ (חמישה שערים) קבעו את תוצאות הסיום. מאמן אשדוד, וובה זייקמן, חגג בסיום: "אנחנו נכנסים עכשיו לרצף של משחקים והיה חשוב להתחיל את זה בניצחון. עכשיו נותר להתאושש לקראת המשחק הבא. נקווה לעוד משחקים כאלו בהמשך. היום אפשר לומר שהתחלנו להתייצב, אבל יש עוד הרבה עבודה כדי למצות את כל הפוטנציאל שלנו ולשחק יותר טוב". יותם טל סיים עם תשעה שערים מ-13 (69 אחוז). דדי פרץ ורועי ביטון עם חמישה שערים כל אחד. אריאל רוזנטל הבקיע שבעה שערים לרמת גן. איציק חליפי עם ארבעה.

הפועל ראשון לציון - עירוני רחובות 20:35 (7:16)

זו שספגה הפסד ראשון, וזו שהשיגה ניצחון ראשון במחזור האחרון, הראו שעדיין יש ביניהן הבדלים גדולים. הפועל סיפקה פתיחה מוחצת - 1:6, והדגש ששמה גם בהמשך על הפן ההגנתי עשה את ההבדל. זה הספיק לה כדי לטייל גם במחצית השנייה לניצחון. בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון שוב לבד בפסגה עם 12 נקודות. רחובות עם שניים בלבד, ויחד עם נס ציונה בשני המקומות האחרונים.

תוצאות נוספות:

מ.כ חולון - א.כ נס ציונה 35:32

מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה 26:33 (15:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully