וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר מצארי פוטר מאינטר, רוברטו מאנצ'יני מונה במקומו

מאנצ'יני בן ה-49 שזכה בשלוש אליפויות עם הנראזורי חוזר לקדנציה שנייה אחרי שמוקדם יותר התבצע זעזוע בעקבות מצב הקבוצה. הבעלים: "המטרה להחזיר את אינטר להיות אחד המועדונים הגדולים בעולם"

רוברטו מאנצ'יני מאמן גלאטסראיי. GettyImages
הוא חוזר. רוברטו מאנצ'יני/GettyImages

אינטר עשתה היום (שישי) זעזוע גדול בעקבות מצב הקבוצה: רוברטו מאנצ'יני חוזר לקדנציה שנייה אצל הנראזורי אחרי שמוקדם יותר בישר המועדון על פיטוריו של וולטר מצארי. הבעלים האינדונזי החדש של המועדון, אריק טוהיר, החליט להחזיר את מאנצ'יני שזכה בשלוש אליפויות עם אינטר בין 2004 ל-2008, אבל לא הצליח באירופה.

מאנצ'יני יוצג מחר בשעה 15:00 (שעון ישראל) ולאחר מכן הוא יעביר את האימון. בכל מקרה הוא צפוי לערוך בכורה מחודשת על הקווים בדרבי מול מילאן ב-23.11. לאחר מינויו צייץ המאמן בחשבון הטוויטר שלו: "אינטר, אתגר מרגש, מאושר לחבק שוב את אוהדי הנראזורי. מחר #פורצהאינטר".

הבעלים אריק טוהיר אמר בהודעה הרשמית: "היום קיבלתי את ההחלטה הקשה לפטר את וולטר מצארי. זו הייתה החלטה משותפת של כל הצוות הניהולי. זה לא היה פשוט כי מצארי תמיד תמך בהחלטות המועדון, עבד ללא לאות עבור אינטר, עם תשוקה ורצון רב. אני רוצה להודות לו ולצוות.

"עם זאת, המטרה שלנו היא להחזיר את אינטר להיות אחד המועדונים הגדולים באירופה, ולכן אנחנו שמחים לקבל שוב את פניו של רוברטו מאנצ'יני. הקריירה שלו באינטר, כמו ביתר המקומות בהם עבד, מדברת בעד עצמה. הניסיון הבינלאומי שלו, יחד עם התשוקה שלו להצלחה, יצעידו את הקבוצה לרמה גבוהה יותר".

וולטר מצארי מאמן אינטר. AP
סוף הדרך שלו. וולטר מצארי/AP

מאנצ'יני בן ה-49, שסומן כמועמד המוביל להחליף את צ'זארה פראנדלי בנבחרת איטליה אחרי המונדיאל אבל ראה את אנטוניו קונטה מועדף על פניו, שב לקדנציה שנייה באינטר. באליפויות הרצופות עם הקבוצה הוא זכה ב-2005/6, 2006/7 וב-2007/8. בנוסף הוא הניף שני גביעים (2004/5 ו-2005/6) וחגג עם הסופר קופה האיטלקי פעמיים (2005, 2006). עוד לפני הקדנציה עם אינטר הוא זכה בשני גביעים עם פיורנטינה ולאציו. ב-2009 מונה המנג'ר האיטלקי למאמנה של מנצ'סטר סיטי ואף הספיק לזכות איתה באליפות אחת ובגביע, אבל פוטר ומצא את מקומו בעונה שעברה בגלאטסראיי, אך לא זכה באליפות וסיים את דרכו עם גביע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מצארי בן ה-53 הגיע לסן סירו לפני שנה וחצי אחרי ארבע שנים מוצלחות בנאפולי, והצעיד את אינטר למקום החמישי אשתקד. העונה הכחולים-שחורים נמצאים במקום ה-9 בטבלה אחרי 11 מחזורים, ובשלושת משחקיו האחרונים על הקווים מצארי לא ראה ניצחון.

עדכון ראשון: 13:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully