וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודלוק: "איפסתי את הידית", אוברדוביץ': "זה לא נורמלי"

בטורקיה לא נותרו אדישים לעשר השלשות שהמטיר גארד פנר אולקר על הראש של באיירן, שקבעו שיא יורוליג חדש. וגם: צפו בתצוגות הקליעה המרהיבות שלו בעבר, כולל סלים מטווחים משוגעים

כבר אחרי חמישה משחקים בלבד, אנדרו גודלוק עושה היסטוריה ביורוליג. הסקורר הנפלא של פנרבחצ'ה אולקר, שרושם את עונת הבכורה שלו במפעל הבכיר באירופה, שבר אמש (חמישי) את שיא השלשות למשחק ביורוליג, כשצלף 10 שלשות מדהימות מתוך 13 ניסיונות בניצחון החוץ החשוב על באיירן מינכן, 86:93.

גודלוק המטיר בסך הכל 34 נקודות במשחק, וסייע לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לעלות למאזן 2:3 בבית ג', בית המוות של שלב הבתים הראשון, הכולל מלבד שתי הקבוצות הללו גם את ברצלונה, פנאתינייקוס וטורוב.

"החטאתי הרבה מאוד זריקות בתקופה האחרונה. אין ספק שהיום הן התחילו להיכנס לי סוף סוף", אמר בלקוניות בסיום. מאמנו ז'ליקו אוברדוביץ' לא ידע נפשו מרוב אושר, ושיבח את גודלוק: "מה שהוא עשה לא נורמלי. אנחנו מדברים על השלשות באימונים, כי עד עכשיו הוא לא פגע באחוזים הרגילים שלו. היום הוא ללא ספק חזר לעצמו".

אנדרו גודלוק שחקן פנרבחצ'ה/אולקר (ימין) מול באיירן מינכן. GettyImages
גאנר ידוע. גודלוק/GettyImages

לגודלוק, שהצטרף לקבוצת הכוכבים הנוצצת באיסטנבול מקאזאן הרוסית, לא לקח זמן כדי להטביע את חותמו על היורוליג. אחרי חמישה משחקים הוא מוליך את הליגה עם ממוצע של 21 נקודות באחוזים נפלאים (59.5% לשתיים, 45.7% לשלוש, 87.5% מהקו), וגם השיא שהשיג אתמול, למען האמת, לא ממש הפיתע אף אחד.

לאורך הקריירה הקצרה שלו, גודלוק בן ה-26 רשם כמה וכמה פעמים תצוגות קליעה מרהיבות. ב-2011, בעונתו האחרונה במכללת צ'רלסטון הצנועה, הוא להט עם 8 מ-12 משלוש נגד דייטון. לפני שנתיים, עוד כשחקן הוייפרס בדי-ליג, התעלה עם 8 שלשות מ-13 ניסיונות נגד טולסה, בדרך ל-42 נקודות במשחק כולו. בעונה שעברה, כשחקן קאזאן, קלע שש שלשות בשני משחקים רצופים ברבע גמר היורוקאפ מול נימבורק, וסיים את צמד המפגשים עם 32.5 נקודות בממוצע.

צפו בגודלוק קובר עשר שלשות מול באיירן מינכן אמש

וזה גודלוק לפני שנתיים, קובר 8 שלשות במשחק בדי-ליג

גודלוק בקולג'. שימו לב לטווח המשוגע

* מרקו קרספי האיטלקי פוטר מאימון לבוראל קוצ'ה לאחר התבוסה הביתית 86:66 לכוכב האדום בלגרד. הבאסקים מדורגים במקום הרביעי בבית ד' ביורוליג עם מאזן 3:2, ובמקום ה-12 בליגה הספרדית עם מאזן 4:2. עוזר המאמן איבו נבארו קודם זמנית לעמדת המאמן הראשי.

* נמניה נדוביץ', ששוחרר מגולדן סטייט השבוע, חתם לשלוש עונות בולנסיה. הוא יחליף את הרכז דוויט בייקס, שעזב מוקדם יותר לאחר שהציג יכולת מאכזבת בפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully