וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטנוייביץ' העדיף לאבד שחקן בכיר מאשר לאבד את חדר ההלבשה"

14.11.2014 / 8:09

במכבי חיפה מנמקים את הסיבות לשחרור אידריסו: מתיחות עם שחקנים ועודף ביטחון עצמי. שחקן: "הדביקו לו תווית, אבל הוא התאמץ להצדיק אותה". וזה לא הסוף: שחקן התקפה נוסף ישוחרר

one

במכבי חיפה העריכו לאחרונה כי החלוץ מוחמדו אידריסו יעזוב בחודש ינואר את הקבוצה בגלל כמה סיבות, אבל ההודעה המוקדמת אתמול (חמישי) על שחרורו תפסה את השחקנים לא מוכנים. "מפתיע מאוד שמדובר בהחלטה סופית. חשבנו שלמרות בעיות ההתנהגות והיכולת הוא יישאר עד ינואר. לא הופתענו מעצם ההחלטה, אלא מהעיתוי בו היא התקבלה", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

במכבי חיפה גיבו את אלכסנדר סטנוייביץ' בהחלטה. "אלכס העדיף לאבד שחקן בכיר בקבוצה שלו מאשר לאבד את חדר ההלבשה כולו, והיה לו חשש שזה עשוי לקרות אם אידריסו יישאר", אמר גורם במועדון אתמול והוסיף: "השינוי הזה אולי פוגע מקצועית בקבוצה, אבל יועיל לנו מאוד בטווח הארוך. שחקנים יידעו מעכשיו שאף אחד אינו חסין".

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עזב מוקדם מהצפוי. אידריסו/קובי אליהו

מלבד מתיחות עם ראיוס, שחקנים בקבוצה סיפרו כי לאחרונה אידריסו נהג להעיר יתר על המידה באימונים. גם התקרית בטדי ועם דקל קינן לא הוסיפו לו. "במקום להתעסק בעצמו הוא היה מנפנף הרבה בידיים", סיפר שחקן בקבוצה. "מצד שני, צריך לומר את האמת. הוא באמת שחקן טוב ואי אפשר לזלזל במה שעשה רק לפני כמה חודשים בגרמניה. עוד מהרגע הראשון שהגיע הדביקו לו תווית, אבל הוא לא עשה הכל כדי להסיר אותה ורק התאמץ כדי להצדיק אותה. היה לו עודף ביטחון עצמי וזה הזיק לו".

לחלק מהשחקנים הפריע שאידריסו מנסה לצייר את עצמו כמנהיג בזמן שיוסי בניון ממלא את התפקיד הזה בקבוצה, גם כשאינו משחק. שכרו של אידריסו העונה מוערך בכ-375 אלף יורו. כעת תנסה הקבוצה להביא שחקן אחר במקומו ואולי אפילו שני חלוצים. כפי שכבר פורסם השבוע, חמדי סליחי הוא אחת האופציות. גם מיצ'ל עשוי לעזוב בינואר. כבר עתה ברור שאדין צוצאליץ' יעזוב.

עזיבת אידריסו, אגב, אינה מעידה על ההחלטה להשאיר את יתר החלוצים בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחד החלוצים, אולי ויאם עמאשה, וגם מוחמד כליבאת, עשויים לעזוב.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: מוחמדו אידריסו שוחרר מהקבוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully