וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "הניצחון הזה יכול להציל לנו את כל העונה"

13.11.2014 / 23:51

יוגב אוחיון מאושר אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על מלאגה: "אחרי הדרבי כולם הבינו את המצב". גיא גודס: "פיני גרשון עזר לי מאוד ביומיים האחרונים שהיו קשים. הביקורות? לא קראתי"

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב שמה הערב (חמישי) קץ לרצף ההפסדים שלה שעמד על שלושה בכל המסגרות, ועם 66:70 על מלאגה בחוץ עלתה למאזן חיובי 2:3 בזירה האירופית. הצהובים נושמים לרווחה אחרי ימים לא קלים שכללו תבוסות כואבות להפועל ירושלים והפועל תל אביב.

גיא גודס אמר בסיום: "היינו למטה, ברצפה, אבל הראנו אופי ואני שמח על הניצחון הגדול. האופי מאוד חשוב, החבר'ה ידעו שהם צריכים להביא את עצמם לפרקט - שהצוות מסביב יכול לעזור - אבל בסופו של יום הם צריכים לשחק כמו היום. עשינו שיחות, שינינו פאזה, התאמנו יותר חזק ואגרסיבי. החבר'ה עבדו קשה ומגיע להם המון כבוד על המשחק הלא קל היום. יחד עם זאת, אני רוצה יציבות והמשכיות, אז כרגע אני לא קופץ משמחה".

גודס הוסיף: "צריך להגיד מילה טובה לחבר'ה מסביבי. פיני גרשון עזר לי מאוד ביומיים האחרונים שהיו קשים, גם מבחינה מקצועית, גם עם טיפים. בשביל זה הוא פה, לתת מהניסיון שלו. הביקורות? לא קראתי שום דבר, אסור לעשות את זה. התנתקתי מהכול".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם עוזרו פיני גרשון. GettyImages
סופסוף יכול לחייך קצת. גודס/GettyImages

יוגב אוחיון סיכם: "אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לגיא פניני ואני מקווה שזה יוריד לו כמה ימים מהשיקום. אני חושב שהניצחון הזה יכול להציל לנו את כל העונה ולהפוך את כל הקערה. אחרי שלושה הפסדים ברציפות, מגיע לקהל שלנו קצת נחת וכמובן שלמועדון זה חשוב מאוד לעלות לטופ 16. אני בטוח שהשחקנים יקבלו ביטחון עם הניצחונות וזו התרופה הכי טובה לצאת ממשבר".

אוחיון ששימש כקפטן בהיעדרו של גיא פניני, הוסיף: "אני חושב שכולם הפנימו וראו כמה המצב לא טוב אחרי המשחק מול הפועל תל אביב, עשינו אימונים חזקים מאוד וראו כמה המשחק היום חשוב. השחקנים נתנו היום הכול על המגרש. הדבר הכי חשוב שיצאנו עם ניצחון. לא חשובה הדרך, אלא רק העובדה שניצחנו".

דווין סמית' שהיה נהדר עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים: "זה ניצחון עם חשיבות גדולה. התקשינו מאוד בשבועיים האחרונים והיינו נואשים לניצחון כי לא רצינו לפיול למאזן שלילי 3:2. זה היה מאמץ קבוצתי, נלחמנו ביחד והשגנו ניצחון".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 66:70 בחוץ

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פראן ואסקס שחקן מלאגה. GettyImages
ניצחון יקר. אוחיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully