וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשג'ואי טריביאני גרם לאנדרה אגאסי להתקף קנאה מטורף

ברוק שילדס, אשתו לשעבר של הטניסאי האגדי, חשפה שהוא זעם כשהגיע ב-1995 לראות אותה מצטלמת לסצנה ב"חברים", חזר לביתו ושבר את כל התארים בהם זכה. וגם: איך סיפר לשילדס שהוא מכור למת'?

אנדרה אגאסי עם ברוק שילדס. GettyImages
לא אהב את ליקוק היד. אגאסי ושילדס/GettyImages

אנדרה אגאסי היה אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה. על כך אין עוררין. מסתבר שהוא גם היה בחור מאוד, מאוד מתוסבך. ברוק שילדס, שהייתה בת הזוג של הסופרסטאר האמריקאי בשנות ה-90' ואף הייתה נשואה לו במשך שנתיים, כתבה באוטוביוגרפיה החדשה שלה כיצד סצנה אחת בה השתתפה, בסדרה המיתולוגית "חברים", גרמה לאגאסי לאבד את שפיותו ולהיקלע להתקף קנאה מטורף.

הסצנה המדוברת התחוללה בפרק ששודר מיד לאחר הסופרבול בינואר 1996. בפרק, שילדס מגלמת מעריצה משוגעת בשם אריקה, שמשוכנעת שג'ואי טריביאני (אותו גילם השחקן מאט לבלנק) הוא למעשה ד"ר דרייק רמורה, הדמות אותה גילמה דמותו של ג'ואי בסדרה "ימי חיינו", בתוך העלילה של "חברים".

בשלב מסוים של הפרק, ג'ואי יוצא לדייט עם המעריצה המוזרה שלו והיא מלקקת את ידו. עד לאותו רגע, אגאסי, שהיה על סט הצילומים למרות שלא ממש רצה בכך והשתכנע להגיע רק כי שילדס ליוותה אותו במהלך כל משחקי אליפות ארצות הברית הפתוחה בה הגיע לגמר כמה חודשים קודם לכן, השתגע מזעם.

הסצנה המדוברת

"כמובן שראיתי את ברוק מתנשקת עם אנשים אחרים על הסטים השונים עוד קודם", כתב אגאסי באוטוביוגרפיה שלו, שפורסמה לפני כחמש שנים, "אבל זה היה שונה. זה עבר את הגבול. אני לא מעמיד פנים שאני יודע איפה הגבול, אבל ללקק את היד של מישהו זה בלי ספק מעבר לגבול". אגאסי נטש את הסט בלוס אנג'לס בעצבים ולא נרגע גם לאחר שהגיע לביתו שבלאס וגאס. לאחר שיחת טלפון קצרה עם שילדס, הוא נכנס לחדר הפרסים שלו והחל לנפץ ולהרוס כל דבר שמצא באזור. את התואר מווימבלדון 1992 ואת זה של אליפות ארה"ב 1994. אחד אחרי השני. "אנדרה אמר לי שגרמתי לו להראות כמו אידיוט", כתבה שילדס.

אלא שכאן לא נגמרות השערוריות והסנסציות שבספר. שילדס כותבת איך יום אחד היא קיבלה טלפון מאגאסי ובפיו היה וידוי לא צפוי: "הוא סיפר לי איך לכל אורך החלק הראשון ביחסים שלנו הוא היה מכור לקריסטל מת'. אני הייתי גם זו שתמכתי בו כשהוא אמר לי שהוא קירח ושלאורך רוב חייו הבוגרים הוא השתמש בתוספת שיער, אז גם בנושא הזה הייתי לצדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully