וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 1:1 מאכזב לצרפת מול אלבניה, קולומביה ניצחה

גריזמן מנע ממארחת יורו 2016 הפסד ביתי מול האלבנים, טאו גוטיירס סידר לקולומביה 1:2 על ארה"ב בלונדון. צפו ב-0:6 המרשים של יפן על הונדורס, כשקייסוקה הונדה כבש אחד ובישל שניים

קארים בנזמה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
ערב מתסכל. קארים בנזמה/רויטרס

בזמן שברוב אירופה התרכזו במשחקי מוקדמות יורו 2016, ברחבי היבשת נערכו גם כמה משחקי אימון. מארחת היורו צרפת פישלה הערב (שישי) עם 1:1 ביתי נגד אלבניה המשתפרת, כשקולומביה חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את ארה"ב בלונדון. יפן הביסה בצהריים 0:6 את הונדורס.

מרגים מבראי שחקן נבחרת אלבניה. רויטרס
הפתיע בנגיחה. מרגים מבראי/רויטרס

צרפת - אלבניה 1:1

מגרשה של ראן אירח את נבחרת צרפת לראשונה מאז 2004. אז, במשחק החניכה לאחר השיפוץ מול בוסניה, זה נגמר עם 1:1. גם הפעם. דידייה דשאן ביצע שבעה שינויים לעומת ההרכב שניצח 0:3 בארמניה בחודש שעבר, כשנתן הזדמנות בין היתר למגנים כריסטוף ז'אלה ולוקא דין, לבלמים מאפו יאנגמביווה ורפאל וראן ובהתקפה לחלוץ הלוהט אלכסנדר לקאזט, שפתח לצד קארים בנזמה. כל זה לא מנע מצרפת להישאר מתוסכלת אחרי רצף החמצות במחצית הראשונה, עד שבדקה ה-40 קרן קצרה של האורחים הסתיימה בהגבהה של היסאי ובנגיחה מצוינת של מרגים מבראי לרשת של הוגו לוריס. התסכול הצרפתי נמשך במחצית השנייה, עד לדקה ה-73. המחליף אנטואן גריזמן ביצע דאבל פס בצד ימין עם ז'אלה, עבר את לוריק צאנה ובשמאל בעט כדור חד לרשת. לייבין קורזאבה, המגן השמאלי של מונאקו שעלה להופעת בכורה במדי מארחת יורו 2016, יכול לשמוח שלא ציין זאת בהפסד. אלבניה ממשיכה במגמת ההתקדמות שלה תחת שרביטו של ג'אני די ביאסי.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
קייל בקרמן שחקן נבחרת ארה"ב מעל חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
יצא מזה. חאמס רודריגס ומעליו קייל בקרמן/רויטרס

ארה"ב - קולומביה 2:1

האמריקאים קיוו להיות היחידים מלבד ברזיל שניצחו את קולומביה מאז ספטמבר 2013, אבל הקפטרוס חזרו מפיגור לניצחון בקרייבן קוטג'. קולומביה חסרה את השוער דויד אוספינה ואת החלוץ רדאמל פלקאו, כשכוכב המונדיאל חאמס רודריגס וצמד החלוצים קרלוס באקה וטאו גוטיירס לא הצליחו להכניע במחצית הראשונה את בראד גוזאן, כשבאקה נעצר פעם אחת בקורה. מנגד, ג'וזי אלטידור ניצל את ההזדמנות שקיבל מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של פאבלו ארמרו בדקה ה-10, וכבש את ה-25 שלו במדים הלאומיים (מקום חמישי בכובשי כל הזמנים של ארה"ב). למרות זאת, קולומביה איזנה בדקה ה-60, כשחאמס ניסה לפרוץ לרחבה ובאקה שהגיע מצד שמאל לקח לו את הכדור, עבר את השוער וכבש. המהפך הושלם שלוש דקות לפני השריקה האחרונה, כשהמחליף אדווין קרדונה הגביה לרחבה וגוטיירס נגח לרשת.

קייסוקה הונדה שחקן נבחרת יפן. רויטרס
הצגה במדי הנבחרת. קייסוקה הונדה/רויטרס

יפן - הונדורס 0:6

קייסוקה הונדה, כוכבה של מילאן, המשיך בכושר המצוין שלו עם שער ושני בישולים בחגיגה של הסמוראים הכחולים. הבלם מאיה יושידה פתח עם שער אחרי 10 דקות, הונדה הכפיל במתפרצת בדקה ה-40 ובחלוף ארבע דקות בישל לקשר הוותיק יאסוהיטו אנדו, שחזר בסטייל לנבחרת עם טיל מ-20 מטרים לרשת הגבוהה. חאבייר אגירה המקסיקני ראה את נבחרתו ממשיכה לכתוש במחצית השנייה, כשהונדה בישל באומנות למחליף טקאשי אינוי בדקה ה-47. מחליף נוסף, יוהי טויודה, הצטרף לחגיגה בדקה ה-69 ואינוי חתם עם השני שלו בדקה ה-74. תבוסה קשה להונדורס ומאמנה הרנן מדפורד.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully