וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אלחמיד סובל מקרע בשריר הירך, יחמיץ את מכבי חיפה

13.11.2014 / 14:00

הקשר נפצע במשחק מול הפועל באר שבע ולא ברור מתי יוכל לשוב למגרשים. תום מונד נבחן בקבוצה. השחקנים ייפגשו לארוחת גיבוש: "חייבים לעשות את השינוי במחזור הבא"

one

הפציעות ממשיכות לרדוף את מ.ס. אשדוד. אחרי שאמיר בן שמעון ורועי בקל קרעו את הרצועה הצולבת בברך וגמרו את העונה, תצטרך הקבוצה להתמודד כעת עם הפציעה של חאתם עבד אלחמיד, הקשר שקרע את שריר הירך האחורי במשחק מול הפועל באר שבע בשבת האחרונה. מדובר כמובן בפציעה הרבה יותר קלה ביחס לחבריו, אולם במחזור הקרוב, שאחרי הפגרה, יחמיץ אלחמיד בוודאות את המשחק החשוב מול מכבי חיפה ולא ברור מתי יוכל לשוב למגרשים.

באשדוד רוצים לראות את השחקן חוזר לפעילות מלאה כמה שיותר מהר ולשם כך שילמו 1500 שקל לזריקה מיוחדת שיקבל היום אלחמיד בביה"ח הדסה בירושלים שאמורה לזרז את הליך ההחלמה מהקרע. אגב, אלחמיד נפצע כבר בדקה ה-40 בווסרמיל והמשיך לשחק עם הקרע עד הסוף. בבדיקה שנערכה לו נמצא כי הקרע הוא באורך של 2.5 סנטימטרים.

שובל גוזלן שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
לא ברור מתי יחזור. אלחמיד/מגד גוזני

בתוך כך, הקשר תום מונד החל להיבחן בקבוצה וכבר ערך שני אימונים. הקשר הגבוה שיחק בעבר במכבי הרצליה והיה אמור לחתום העונה בקבוצה מרומניה. אשדוד רצתה לרכוש אותו לפני מספר שנים וכעת הוא ינסה להרשים כדי לחתום בקבוצה.

כחלק מהנסיונות לייצב את השורות ולצאת מהמשבר בו מצויה הקבוצה, ייפגשו בעוד שבוע כל השחקנים ובנות זוגם לארוחת גיבוש משותפת. "אנחנו חייבים לעשות את השינוי במחזור הבא", אמר היום אחד השחקנים. "אחרי ארבעה הפסדים רצופים, חייבים להתאושש ולהתחיל לקחת נקודות אחרת נסתבך קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully