וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תיעזר בקושאלין כדי למצוא כדורסלנים יהודים בפולין

וויצ'יץ' נפגש בברלין עם מנהל המועדון הפולני והשניים סיכמו שאנשי קושאלין יעברו השתלמויות ביד אליהו, ובתמורה יסייעו באיתור כישרונות לצהובים. וויצ'יץ': "יש בפולין הרבה שחקנים ממוצא יהודי". נשיא קושאלין: "אם ללמוד אז מהטובים ביותר"

one

מכבי תל אביב מחפשת פתרונות למצבה העגום בעקבות הפסדיה בליגת העל ביורוליג, ובתקשורת הפולנית פורסם היום (חמישי) שאלופת אירופה יוצרת שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל המקומי קושאלין. במסגרת הידוק היחסים בין המועדונים הקבוצה הפולנית תשלח לישראל שחקנים ואנשים מהצוות המקצועי, כדי שאלה יצברו ניסיון במועדון הצהוב, ואילו מכבי תל אביב תסתייע בקושאלין לאתר שחקנים בעלי שורשים יהודיים בפולין, שאותם תוכל לפתח ולצרף לשורותיה ביד אליהו.

בתקשורת הפולנית דווח: "שיתוף הפעולה נולד בפגישה בברלין בין פטר קביאטובסקי, מנהל קבוצת קושאלין, לבין מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'". נשיא קושאלין מרצ'ין קוזק אמר: "אם רוצים ללמוד אז צריך ללמוד מהטובים ביותר. אנחנו רוצים שהצוות המקצועי שלנו וצוות ההנהלה יעבוד עם מכבי כדי לשפר את הביצועים והיכולות של המועדון".

שחקן מכבי תל אביב בן אלטיט לצד המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
שיתוף פעולה שאולי יניב כישרונות לצהובים. וויצ'יץ' עם בן אלטיט/ברני ארדוב

מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ' אמר לאתר הרשמי של קושאלין: "אני יודע שבקוזאלין נבנה פרויקט מיוחד, עקבתי אחרי המועדון. אנחנו במכבי תל אביב עוקבים אחרי הכדורסל הפולני כי יש בו הרבה שחקנים ממוצא יהודי, ואנחנו יכולים לעזור זה לזה".

"ניקולה וויצ'יץ' הוא אישיות, הוא היה אחד הסנטרים הטובים באירופה והיום הוא מנהל את אחד ממועדוני הכדורסל הגדולים והחזקים ביורוליג", אמר מנהל המועדון הפולני פטר קביאטובסקי. "אנחנו רוצים להתקדם כמועדון ויש לנו הזדמנות לעבוד עם מועדון בסדר הגודל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully