וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד וצ'לסי נאבקות על צירופו של מרקו רויס

השחקן מחזיק בסעיף שחרור מגוחך החל מהקיץ הבא ודורטמונד עשויה למכור אותו כבר בינואר. ריאל מדריד מחזרת נמרצות, אבל רומן אברמוביץ' מוכן לשלם לו שכר של 9.8 מיליון יורו לעונה

מרקו רויס שחקן דורטמונד. AP
מי תזכה בו? מרקו רויס/AP

מרקו רויס, כוכבה של בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה, הוא אחד השחקנים הכי מבוקשים בשוק ההעברות העולמי וגם בקבוצתו כבר די השלימו עם העובדה שהוא לא ימשיך בה בעונה הבאה. על פי דיווחים ב'מארקה' הספרדי, שתי הקבוצות שנאבקות כרגע על שירותיו של השחקן הן צ'לסי של מוריניו וריאל מדריד.

בספרד טוענים שריאל מנהלת מו"מ עם השחקן ותנסה לצרף את רויס כחלק מהעסקה שהחזירה את נורי שאהין לדורטמונד, אבל הבלוז מגבשים הצעת ענק וינסו לפתות את השחקן להגיע ללונדון תמורת שכר עתק של 9.8 מיליון יורו בשנה.

גם ברצלונה, ארסנל, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וסיטי הביעו בעבר עניין בשחקן בן ה-25, אבל כעת נראה שריאל וצ'לסי הן המועמדות הבכירות לזכות בשירותיו של השחקן, שסעיף השחרור שלו עומד על כ-25 מיליון יורו בלבד, מחיר מציאה לשחקן ברמתו.

יש לציין שחוזהו של רויס מסתיים רק ב-2017, אך יש לו סעיף שחרור החל מהקיץ הבא, כך שייתכן שהגרמנים ישקלו הצעה על השחקן כבר בינואר כדי לא לאבד אותו בזול בסוף העונה. בנוסף, בדורטמונד יעדיפו לראות את רויס הולך לשחק בליגה אחרת ולא עובר לבאיירן מינכן היריבה הגדולה כפי שעשו לפניו מריו גצה ורוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully