וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "אנשים התייחסו אליי כמו אל פושע, הייתי צריך עזרה"

בתקשורת הספרדית חשפו חלק מהאוטוביוגרפיה של החלוץ, בה הוא התייחס לתקריות הנשיכה שלו: "אף אחת מהנשיכות שלי לא היתה כמו של מייק טייסון על איבנדר הוליפילד, אבל לאיש לא אכפת"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
"אני יודע שאנשים מפחדים להינשך, אבל זה לא מזיק, לפחות לא במקרים שבהם אני הייתי מעורב". לואיס סוארס/GettyImages

לואיס סוארס מתרגל לחיים בברצלונה. החלוץ שסיים השעיה ארוכה בשל תקרית הנשיכה במונדיאל, עדיין לא מצא את הרשת במדי קבוצתו החדשה, אבל מתחיל להשתלב מקצועי ובניצחון החוץ האחרון על אלמריה (1:2) הוא הביא את השינוי כשנכנס כמחליף בהפסקה עם צמד בישולים לניימאר וג'ורדי אלבה שהפכו פיגור לניצחון.

בתקשורת בספרד חשפו היום קטעים מהאוטוביוגרפיה שכתב האורוגוואי, שבה הוא התייחס בעיקר לתקופה הקשה שעבר מאז הנשיכה של קייליני במונדיאל: "אנשים התייחסו אליי כמו פושע, אבל זו היתה אשמתי. זו הפעם השלישית שדבר כזה קורה לי והייתי צריך עזרה, למרות שהייתי מטרה קלה"

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי, גיורגיו קייליני, נבחרת איטליה. AP
הרגע שסוארס ירצה לשכוח/AP

סוארס הוסיף: "אני יודע שאנשים מפחדים להינשך, אבל זה לא מזיק, לפחות לא במקרים שבהם אני הייתי מעורב. אף אחת מהנשיכות שלי לא היתה כמו של מייק טייסון על איבנדר הוליפילד, אבל לאף אחד לא אכפת מזה".

סוארס היה מחוזר נמרצות בקיץ גם על ידי ארסנל, אבל חשף שלסטיבן ג'רארד קפטן ליברפול היתה השפעה מכרעת בהחלטה שלו לבחור בברצלונה. "ג'רארד אמר לי, תישאר ותשחק טוב בליברפול, ההצעות מבאיירן מינכן, ריאל מדריד או ברצלונה יגיעו בקרוב, בגלל שאתה מספיק טוב כדי לשחק בכל מקום".

ובינתיים, בראיון נוסף שערך סוארס, הוא התייחס גם להשתלבות שלו בברצלונה: "הגעתי לבארסה כדי להבקיע שערים ולזכות בתארים. נכון שעדיין לא הצלחתי להבקיע, אבל אני לא מאוכזב משום שאני מרגיש שאני עוזר לקבוצה".

על הקופה אמריקה הקרוב שייערך בצ'ילה, אמר סוארס: "אני שמח לחזור לשתף פעולה עם החברים שלי לנבחרת. לא התאמנו ביחד כמה חודשים אבל אני משוכנע שהנבחרת תותיר רושם טוב בצ'ילה ותביא הרבה כבוד לעם האורוגוואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully