וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור ניכר במצבו של פלה: "הוא ישוחרר בקרוב מבית החולים"

מספר 10 האגדי של נבחרת ברזיל, שחש כאבים בבטנו ואושפז בלילה בבית חולים בסאו פאולו, מרגיש טוב יותר ועוזרו הרגיע: "הכל בסדר עכשיו. הוא יעשה עוד כמה בדיקות וישוחרר"

פלה כדורגלן עבר. רויטרס
שיפור ניכר במצבו. פלה/רויטרס

בתקשורת בברזיל דיווחו הלילה (חמישי) שפלה התמוטט לפני אירוע שערכה קבוצתו לשעבר סנטוס במוזיאון הקרוי על שמו בעיר סאו פאולו, והובהל לבית החולים. לפי הדיווחים, פלה חש כאבים בבטנו כשלוש שעות לפני האירוע, ופונה באמבולנס לבית החולים על שם אלברט איינשטיין, שם הוא מאושפז תחת השגחה.

אולם הבוקר הגיעו בשורות טובות מכיוונו של הכדורגל האגדי. "הוא עשה כמה בדיקות וישוחרר בהמשך היום מבית החולים. הכל בסדר עכשיו", כך הרגיע עוזרו של פלה, חוסה פורנוס רודריגס. גם דובר בית החולים בו מאושפז פלה הודה שמצבו טוב, אך לא אמר מתי הוא יוכל לעזוב את בית החולים.

פלה נחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב בכל הזמנים. מספר 10 האגדי של הסלסאו הוביל את ברזיל לזכייה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962, 1970) והוא הכדורגלן היחיד שרשם הישג כזה. פלה שיחק במשך רוב הקריירה שלו בסנטוס, שבמדיה זכה בתארים קבוצתיים ואישיים רבים. לאחר מכן עבר לקבוצת ניו יורק קוסמוס האמריקאית ושיחק בה עד פרישתו ממשחק פעיל. לאורך הקריירה שלו בקבוצותיו השונות הבקיע פלה למעלה מאלף שערים.

מאז פרישתו פלה עובד עם ארגונים כמו יוניצ"ף ועזר לפיפ"א לקדם את הכדורגל במדינות לא מפותחות. האיש שהפך את הכדורגלן הברזילאי לסחורה מבוקשת וגרם לאנשים ברחבי תבל להיקשר לברזיל, אמר שבכך הוא מרגיש שהוא מחזיר מעט לענף שנתן לו את תהילת העולם לה זכה.

עדכון ראשון: 00:05

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully