וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסטרן: "רוצה שמכבי תל אביב תהיה בין 30-40 המועדונים הטובים באירופה"

מאמן האלופה התראיין לתקשורת בספרד, חזר לימים עם בניטס, הסביר למה ג'רארד כל כך מעריך אותו וסיפר על החיים בישראל: "ביום שנחתתי בישראל נהיה שקט. עכשיו תל אביב שקטה כמו מדריד"

one

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן העניק ראיון לאתר הספרדי mediapunta וסיפר על חוויותיו כמאמן מכבי תל אביב ועל ימיו כעורו של ראפ בניטס בוולנסיה וליברפול, עמו זכה בשתי אליפויות ספרד ובליגת האלופות.

"נהניתי מאוד להיות עוזרו של רפא בניטס, ואני חושב שלהצלחה היו אבות רבים. אבל הייתי צריך לבטא את הכדורגל שלי ואת הדרך שלי. אני אוהב מאוד לעבוד, לפעמיים אובססיבי, אני פרפקציוניסט, והדרישות יוצרות לחץ סביבי. עם הזמן הבנתי שלכל דבר יש גבול. בניטס ואני חלקנו את אותו מוסר עבודה וערכים, וזה הוביל להצלחה".

"השיא בעיני הוא הזכייה בשתי אליפויות עם ולנסיה, נגד יריבות כמו ריאל מדריד וברצלונה". ומה לגבי הזכייה עם ליברפול ב-2005, באותו גמר בלתי נשכח שהסתיים ב-3:3 וליברפול גברה על מילאן בפנדלים? "זה היה גדול, כן. דודק הציל פעמיים מול שבצ'נקו, אמרנו 'המשחק לא יברח לנו' וכך היה".

סטיבן ג'רארד החמיא לאייסטרן ואמר עליו שהוא אחד המאמנים הכי טובים שהכיר. "זה משום שלמדתי להבין את נפש השחקן ואת האישיות שלו", אומר אייסטרן, "לבני אדם יש חולשות, על שחקנים כמו ג'רארד יש יותר לחץ".

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. רוני לבנה
"אין תחושת פחד, אין פיצוצים. האווירה בבלומפילד מצוינת". אייסטרן/רוני לבנה

אוסקר גרסיה חשש מהמצב הביטחוני בישראל, ואחרי מבצע צוק איתן עזב את מכבי תל אביב, אייסטרן נשאל איך הוא מרגיש בישראל. "אין יותר טילים ואזעקות. ביום שנחתתי בישראל נהיה שקט. עכשיו תל אביב שקטה כמו מדריד. אין תחושת פחד, אין פיצוצים. האווירה בבלומפילד מצוינת, חמה מאוד".

על תנאיו במכבי תל אביב והמרות שלו עם הקבוצה אמר אייסטרן: "המועדון דואג לי להכול - בית, מכונית, בתי ספר. כל מה שאני צריך. כולם בישראל מדברים אנגלית טובה. אחרי שעזבתי את מקסיקו קיבלתי הצעות ממקסיקו, ארצות הברית וישראל. הנשיא מיטש גולדהאר שכנע אותי לחתום בישראל. אני יודע מה אני רוצה להשיג עם המועדון, אני רוצה שלמכבי תל אביב יהיה סגנון משלה, ושתהיה בין 30-40 המועדונים הטובים באירופה. מכבי תל אביב מסוגלת לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully