וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערר התקבל: אלרואי ידעי יישאר בשלב זה במעצר

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את שחרורו של האוהד שתקף את זהבי למעצר בית והורה לשירותי המבחן לבחון את מסוכנותו בטרם יקבע בית המשפט השלום מחדש את חלופת המעצר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית המשפט המחזוי בתל אביב קיבל היום (רביעי) את הערר שהגישה הפרקליטות בעניין שחרורו של אלרואי "פואד" ידעי למעצר בית. כזכור, לאחר שהוגש כתב אישום, ביקשה המדינה לעצור את ידעי עד תום ההליכים. בדיון שהתקיים ביום שלישי, דחה בית המשפט השלום בתל אביב את ההחלטה והורה על שחרורו של ידעי למעצר בית מלא ומוחלט בבית משפחת ניסני בבת ים בפיקוח מלא של שלושה ערבים בשעות היממה. ראוי להדגיש שבשל הגשת הערר שידעי לא שוחרר בפועל למעצר בית והעביר את הלילה בבית המעצר, שם יישאר עד להחלטה אחרת.

במהלך הדיון אמר בא כוח המדינה, עו"ד יהונתן גנץ: "אני סבור שמדובר בהתנהגות ביריונית, משולחת רסן, פורצת גבולות, כניסה למשחק כשמסביב גורמי אבטחה רבים ותקיפת שחקן, זה מלמד על דפוסי התנהגות עברייניים ותעוזה רבה ומשמעותית. מדובר באדם ש'לא רואה בעיניים'... המשיב אדיש לתוצאות הקשות של התנהגותו, על הפוטנציאל, יצירת הכאוס ביציעים בהם יש כ-14 אלף איש".

השופטת דניאלה שריזלי בחנה בהחלטה את מסוכנות הנאשם וכתבה: "אני סבורה כי מדובר במסוכנות של ממש. אף שמדובר באלימות אשר, כשלעצמה, אינה במדרג חומרה עליון (ראינו חמורות מאלה), הרי שהעובדה שהתמקדה על מגרש ספורט מעצימה את ליבתה. סימן שאלה גדול בעיני אם החלופה שקבע בית המשפט אכן עונה על צרכי המעצר ומאיינת לחלוטין את המסוכנות".

לפיכך החליטה השופטת לקבל את הערר והחזירה את הדיון לבית משפט השלום לקביעת חלופת מעצר אחרת. על פי ההחלטה גורם מקצועי מטען שירותי המבחן ייבחן את התנהלותו של ידעי, את אורחותיו ואת הסיכוי להישנות האלימות.

הארכת מעצרו של אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי פואד שתקף את ערן זהבי. קובי אליהו
נשאר במעצר. ידעי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully