וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה בביתה לריטאס וילנה 81:70

למרות ההצלחות בליגה, הפועל ירושלים נותרה עם סיכויים נמוכים להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ, לאחר שנכנעה 81:70 לריטאס וילנה בארנה וירדה למאזן 4:1. האדומים, שסיימו ללא שלשה, שוב אכזבו

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו מול שחקני ריטאס וילנה. נועם מושקוביץ
העונה האירופית נראית כמו אכזבה אחת גדולה. אליהו/נועם מושקוביץ

אם יש מילה שמתארת במדויק את העונה האירופית של הפועל ירושלים עד כה, זו המילה אכזבה. דני פרנקו ושחקניו היו חייבים לנצח הערב (רביעי) בארנה את ריטאס וילנה, אולם שוב הציגו יכולת חלשה, לא קלעו אף שלשה (0 מ-6) ורשמו הפסד בתוצאה 81:70. בעקבות ההפסד הצורב ירושלים נפלה למאזן 4:1 וסיכוייה לעלות שלב נראים עתה נמוכים מאוד. ריטאס, מאידך, שיחקה מצוין, קלעה 13 שלשות מ-29 ניסיונות, ושמרה על מקומה בראש בית ה' עם מאזן 1:4. בעוד שבליגת העל ירושלים מציגה יכולת מצוינת ומנצחת בצורה מרשימה, באירופה משהו לא עובד בקבוצה של דני פרנקו, השחקנים לא מצליחים למצות את היכולת שלהם והציפיות שהאדומים ייאבקו על תואר גם ביורוקאפ נראות בשלב זה לא מציאותיות.

דרווין קיצ'ן, הפועל ירושלים, מול אדאס יושקביצ'יוס, ריטאס וילנה. נועם מושקוביץ
ירושלים עם עוד תצוגה אירופית חלשה לעיני הקהל הביתי. קיצ'ן מול יושקביצ’יוס/נועם מושקוביץ

רבע 1

שתי הקבוצות הציגו קצב מהיר בפתיחה, והליטאים ניצלו את הרפיון של האדומים מתחת לסל כדי לפתוח יתרון קטן. סל של הלפרין העלה את האדומים ליתרון ראשון, אולם איבודי כדור של דונטה סמית' מנעו מהמארחת לבסס אותו. ירושלים איבדה ארבעה כדורים ברבע לעומת אפס של ריטאס, שהובילה 14:21 אחרי עשר דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריטאס וילנה מינדאוגאס לוקאוסקיס נאבק עם שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. נועם מושקוביץ
הליטאים ניצלו את איבודי הכדור כדי לפתוח יתרון/נועם מושקוביץ

רבע 2

שתי הקבוצות הציגו משחק גרוע בהתקפה בפתיחת הרבע, והליטאים עלו ליתרון 14:24. המארחת לא זרקה מהשלוש והייתה על 0 מ-1, ואילו הליטאים קלעו 6 מ-13 מחוץ לקשת ועלו ל-22:33. ירושלים קלעה רק 16 נקודות ברבע ב-39 אחוז מהשדה, וריטאס הוליכה 30:43 במחצית.

ירושלים סיימה את המחצית ללא אף שלשה (0 מ-1) ואילו הליטאים קלעו 8 מ-17 (47 אחוז). ליאור אליהו הוליך את האדומים עם 8 נקודות, ג'וזף ג'ונס קלע 6, סמית אמנם מסר 4 אסיסטים אך קלע 4 נקודות ב-1 מ-3 לשתיים. אדאס יושקביצ'וס הוליך את ריטאס עם 10 נקודות.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקני ריטאס וילנה. נועם מושקוביץ
סמית' רשם מחצית ראשונה חלשה, ירושלים סיימה 20 דקות עם 0 מ-1 לשלוש/נועם מושקוביץ

רבע 3

שום שינוי מגמה לא נרשם ברבע השלישי. האדומים המשיכו להחטיא מכל טווח, וריטאס ניצלה דקות טובות של אנטנטס קבאליאוסקאס כדי לעלות ל-39:54. דונטה סמית' ייצר נקודות לאדומים, אך ההגנה החלשה אפשרה לליטאים להמשיך לקלוע מבחוץ ולשמור על יתרון דו-ספרתי. סל של יושקביצ'וס העלה את ריטאס ל-42:59, ירושלים עברה ללחץ על כל המגרשף והייתה אגרסיבית יותר, אך ללא הועיל וריטאס הוליכה 44:62 בתום הרבע.

דרווין קיצ'ן, הפועל ירושלים, מול שחקני ריטאס וילנה. נועם מושקוביץ
הגנה חלשה והתקפה מקרטעת. קיצ'ן בסבך הליטאי/נועם מושקוביץ

רבע 4

ירושלים לא הצליחה לבצע עצירה בהגנה, וריטאס עלתה ל-19 הפרש בתחילת הרבע האחרון. שחקניו של דני פרנקו נראו לחוצים. העידוד מהיציעים נמשך, סמית' וקיצ'ן צימקו במתפרצות ל-72:63 כשנותרו 3:16 דקות לסיום, והארנה געש. ירושלים המשיכה ללחוץ, וקיצ'ן צימק למינוס 6. ריטאס לא איבדה את העשתונות, קיבלה נקודות מגדימינאס אורליק והצליחה לשמור על יתרונה עד לניצחון 70:81.

דני פרנקו, מתן חרוש, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
לא לזה הוא ציפה. פרנקו/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 23 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'וזף ג'ונס 16 ו-10 ריבאונדים, דרווין קיצ'ן 12 ו-7 ריבאונדים, ליאור אליהו 9, יותם הלפרין ובר טימור 4 כל אחד, טוני גפני 2, כן שותף אדם אריאל.

הרבו לריטאס וילנה: גדימינאס אורליק 16 נקודות, אדאס יושקביצ'וס ואנטנאס קבאליאוסקאס 13 כל אחד, בילי בראון 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully