וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העבר צבי שריר הלך לעולמו

שריר בן ה-71, שהיה מבכירי השופטים בשנות ה-70 וה-80, סבל ממחלה. לאחר פרישתו, נשאר פעיל במסגרת איגוד השופטים ושימש כמבקר ומדריך שופטים

צבי שריר שופט כדורגל. מתוך ?מחצית ראשונה?, תמונותיו של אריה קנפר, בעריכת אורי שרצקי וברני ארדוב, ברני ארדוב
מבכירי השופטים בשנות ה-70 וה-80. שריר/ברני ארדוב, מתוך ?מחצית ראשונה?, תמונותיו של אריה קנפר, בעריכת אורי שרצקי וברני ארדוב

שופט העבר צבי שריר הלך היום (רביעי) לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה, ובגיל 71.

שריר, 71, היה מבכירי השופטים בישראל בשנות ה-70 וה-80 ולאחר פרישתו משיפוט נשאר פעיל במסגרת האיגוד ושימש כמבקר ומדריך שופטים. שריר זכור בעיקר מפרשת הנבדל הפסיבי, לאחר שאישר את השער השנוי במחלוקת שכבש גילי לנדאו במשחק העונה בין הפועל תל אביב למכבי חיפה בעונת 1985/6, שער שהעניק את התואר לאדומים.

ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים הוציאו הודעה, בה נכתב: "ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים משתתפים בצערה של משפחת שריר על מותו של צבי שריר שהלך לעולמו היום. שריר, בן 71 בלכתו, היה מבכירי השופטים הישראלים וכיהן כשופט בינ"ל במשך שנים רבות. יהי זכרו ברוך. פרטים על מועד הלוויה והשבעה יימסרו בהמשך".

בני יהודה הוציאה הודעה, בה נכתבה: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב ההנהלה, השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים משתתפים בצערם של משפחת שריר על לכתו בטרם עת של אחד משופטי הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. שופט שהיה צבעוני, שפט משחקים שנכנסו להיסטוריה של הכדורגל הישראלי, יהי זכרו ברוך!".

  • עוד באותו נושא:
  • צבי שריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully