וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן פלאסה: "מכבי תגיע במטרה להראות שהיא אלופת אירופה"

מאמן מלאגה חושש מהיריבה ביום חמישי (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט): "ההפסדים יגרמו לה להגיע במוטיבציית שיא". האנדלוסים סובלים מבעיית פציעות: "אף אחד לא יודע איך נתמודד איתה"

מאמן מלאגה בכדורסל, ז'ואן פלאסה. GettyImages
מודאג מהפציעות. פלאסה/GettyImages

בעוד מכבי תל אביב מקווה להיחלץ מהמשבר, מלאגה שתפגוש אותה מחר בספרד רוצה לחזור למסלול הניצחונות (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט). האנדלוסים פתחו את בית ב' של היורוליג עם שלושה ניצחונות, אבל בשבוע שעבר הפסידה לצסק"א מוסקבה.

מאמן מלאגה, ז'ואן פלאסה, נשאל על המשבר של היריבה ואמר: "מכבי קבוצה טובה ומוכשרת, והבסיס שלה הוא זה שזכה באליפות אירופה. נכון, הם ספגו כמה הפסדים רצופים, אבל זה רק יגרום להם לבוא עם מוטיבציית שיא כדי לקטוע את זה. מכבי תגיע כחיה פצועה שרוצה להבהיר מדוע היא זכתה ביורוליג בשנה שעברה".

פלאסה נשאל כמה פעמים לגבי מכבי, אבל הדגיש שהוא יותר מתעניין בקבוצה שלו ובעיקר מודאג. לאנדלוסים יש בעיית פציעות לא פשוטה שקיצרה להם את הרוטציה. ג'ון סטפנסון, סטפן מרקוביץ' וקרלוס סוארס ייעדרו והמאמן אמר: "לא השלמנו אימון מלא עם כל הסגל. עם כל הכבוד למכבי, מה שמדאיג אותי זו הקבוצה שלי כי אף אחד לא יודע איך נתמודד עם הפציעות".

המאמן הוסיף: "עלייה למאזן 1:4 תהיה אידיאלית, אבל אני מצפה למשחק קשה וקשוח. אם נצליח לתפוס פער ממכבי בטבלה, אם נסיים את הסיבוב הראשון ב-1:5, זה יהיה נהדר. אבל יש אנשים שלא מבינים כמה זה קשה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully