וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף מתרחק מתפקיד יו"ר האגף המקצועי באיגוד הכדורסל

12.11.2014 / 13:16

המאמן הוותיק מנהל מגעים עם איגוד הכדורסל כדי להחליף את אריק שיבק, אך הרצון שיהיה כפוף ליו"ר האיגוד והמנכ"ל מונע את המינוי: "הכדור בידיים שלהם"

חודש וחצי מאז שעזב עמוס פרישמן באופן רשמי את האגף המקצועי באיגוד הכדורסל, ועדיין לא מונה לו ולאריק שיבק מחליף. באיגוד הכדורסל מנהלים שיחות בחודשיים האחרונים עם צביקה שרף, שהוא המועמד היחיד לתפקיד בשלב הזה, אך מסתמן שאם לא יחול שינוי מפתיע בהצעת האיגוד ובהגדרת התפקיד, המאמן הותיק ואיש סיעת עוז לא יסכים לקחת על עצמו את התפקיד.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
"הכדור בידיים של האיגוד". צביקה שרף/ברני ארדוב

"הכדור בידיים של האיגוד, צריך להתחיל לעבוד והדברים נמצאים בפיגור רציני", הסכים שרף לומר הבוקר (רביעי) לוואלה! ספורט. שרף נפגש מספר פעמים עם יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי, אך השניים לא הגיעו לסיכום. עיקר המחלוקת נובעת לרצון של איגוד הכדורסל שיו"ר האגף המקצועי יהיה כפוף ליו"ר האיגוד, המנכ"ל וההנהלה, ולמעשה על ידי כך ישללו ממנו לא מעט סמכויות. כדי לקבל את התפקיד מוכן המאמן הותיק לעזוב את החיים הפוליטיים ואת סיעת עוז, אך מקורביו העריכו כי לא יסכים להיות כפוף לאיש.

כאמור, האגף המקצועי באיגוד הכדורסל, שאחראי על הנבחרות הצעירות והאקדמיה, לא מתפקד בימים אלה, בניגוד לאגף המקצועי נשים, שבראשו עומד טל נתן. בעוד שבועיים תתקיים הגרלת אליפויות אירופה לנבחרות הצעירות, כשלא ידוע מי המאמנים שידריכו את אותם הנבחרות באליפויות השונות. ב-8 לדצמבר תיערך בפריס הגרלת אליפות אירופה לגברים, במקביל לקונגרס פיב"א אירופה, כשבהיעדר יו"ר אגף מקצועי, מי שאמור ליסוע להגרלות השונות הוא יעקב בן שושן, מנכ"ל איגוד הכדורסל.

מאיגוד הכדורסל ביקשו למסור בתגובה: "מאמנים באיגוד ימונו כמדי שנה בתחילת השנה האזרחית בה מתקיימות אליפויות אירופה השונות וכך יהיה גם השנה. מנכ"ל האיגוד לא נוסע לאירוע ההגרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully