וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת החליטו: אין יציאות מהמלון. דגש על בשיץ' ופיאניץ'

12.11.2014 / 10:12

לפני בוסניה: חלק משחקני הנבחרת העדיפו ללון בבתים וסורבו, הצדדים הגיעו לפשרה לפיה בני המשפחות יגיעו לבקר בבית המלון. המאמן באסיפה: "בוסניה נבחרת טכנית. לא יהיה קל".

שחקן נבחרת בוסניה, מיראלם פיאניץ'. AP
האיש המסוכן של היריבה. פיאניץ'/AP

אחרי שקיימה אתמול (שלישי) את אימון הבכורה לקראת המשחק מול בוסניה, נבחרת ישראל תעבור הערב להתאמן במתקן האימונים בכפר גלים הסמוך לאצטדיון. המאמן אלי גוטמן ערך אתמול אסיפת שחקנים בה התמקד בהנעת הכדור של היריבה. גוטמן הקרין את קלטת המשחק בין בוסניה לוויילס (0:0) והבהיר לשחקנים את החשיבות של סגירה נכונה של שחקני מרכז השדה.

"בוסניה תשחק בלי חלוץ כי אין לה את דז'קו, אבל היא תשחק עם חלוץ מדומה ותניע מהר את הכדור. זאת נבחרת טכנית, עם שחקנים שמשחקים בקבוצות בכירות מאוד באירופה, לא יהיה קל", היה המסר שעבר לשחקנים. גוטמן שם דגש מיוחד על קשרי אברטון ורומא, מוחמד בשיץ' ומיראלם פיאניץ'. מוקדם יותר צפו השחקנים במצגת שאמורה לתרום לפן המנטלי, גוטמן יערוך גם היום אסיפה נוספת לפני האימון.

שחקני הנבחרת קיבלו הנחיה שלא לצאת מהמלון לצורך ביקור המשפחות. המשמעות: השחקנים יישארו במלון עד יום ראשון, ויוכלו לחזור לבתיהם רק לאחר המשחק. בהחלטה משותפת שהתקבלה, לנוכח אי שביעות רצון של חלק מהשחקנים, הוחלט כי יאפשרו למשפחות להגיע בשעות קצובות למלון כדי לבקר אותם, אך השחקנים לא יורשו לבלות מחוץ למלון. "בסופו של דבר זה רק יעזור לנבחרת", הסבירו שם. בנושא אחר: עניין אחר שכן נפתר, הוא נושא הוצאות האש"ל של השחקנים, שקיבלו מענק בגובה אלף דולר עבור הנסיעות לקפריסין ואנדורה. בכך תם הנושא של חלוקת המענקים. שחקן בנבחרת אמר: "אף אחד לא התעסק עם זה, ולא מתכוון להתעסק. שחקנים כאן לא רעבים ללחם, היה חשוב שיכירו בזכויות שלנו, הסכום פחות משנה".

כפי שכבר פורסם שלשום, גוטמן נוטה להעדיף את ליאור רפאלוב על פני ורמוט ובוזגלו, וכך תורגל גם באימון אתמול. למרות זאת, שחקנים בנבחרת סבורים שההחלטה לגבי ההרכב אינה סופית. אתמול העיר גוטמן במהלך האימון לשרן ייני, ומיד אחר כך הוא החליף את הגופיה עם ניר ביטון. יחד עם זאת, ההערכה היא שייני יפתח, בעיקר לנוכח הדקות המעטות שביטון רואה בסלטיק. ההופעה האחרונה שלו במדי הקבוצה הייתה לפני כמעט חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully