וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הוציא הודעת הכחשה: לא כיניתי את מסי 'מזדיין'

כוכב ריאל מדריד נאלץ להוציא הודעת הכחשה לדברים שעלו מספרו של עיתונאי ספרדי שטען כי CR7 נהג להתבדח על יריבו. אנצ'לוטי: "זה הסגל הכי מחויב שהיה לי אי פעם". ומתי קובע המאמן את ההרכב שלו?

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין), כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
אף פעם הם לא ממש אהבו אחד את השני/AP

האם כריסטיאנו רונאלדו כינה את ליאונל מסי בשמות גנאי כמו "המזדיין"? על פי ספרו של העיתונאי גיים בלאגה, כוכבה של ריאל מדריד נהג להתבדח עם חבריו לקבוצה על חשבונו של הפרעוש ואף השווה בינו לבין כלב כשהייתה לו גם בובה שנשמרה בתיקו של רונאלדו.

למרות הדברים, רונאלדו הכחיש את הטענות נגדו באמצעות חשבון הפייסבוק שלו. "החדשות הממוחזרות שהיו לי הערות פוגעניות שמתייחסות לליאונל מסי הן שגויות. זה לגמרי לא נכון וביקשתי מעורכי הדין שלי לפעול כנגד האחראים לכך. יש לי כבוד רב לקולגות שלי ומסי הוא ללא ספק לא יוצא מהכלל".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אוהב את המחויבות של השחקנים שלו. אנצ'לוטי/GettyImages
בדרך כלל יש לי רגעים קשים בבחירת ההרכב שלי וכשהייתי ביובנטוס הייתי מעביר את כל הלילה ללא שינה במחשבות האם לפתוח עם אינזאגי או עם קובאצ'ביץ'. כשקמתי בבוקר גיליתי שאינזאגי לא יכול לשחק מכיוון שהוא סבל מבעיה בבטן

ובינתיים מאמנה של ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, התייחס בראיון ליחסים בין השחקנים בחדר ההלבשה. "יש רמה גבוהה של מקצוענות והעובדה שאתה לובש את החולצה עוזרת לך ונותנת לך אחריות. זה בדיוק אותו דבר כמו שהיה לי במילאן, עם ההיסטוריה שלה והשחקנים שעברו דרך המוסד הזה. אני רוצה רצינות בכל האספקטים באימונים ובכל חלק במועדון. אני רואה איך השחקנים מביטים על עצמם אחרי משחקים והכבוד שיש להם אחד לשני".

אנצ'לוטי המשיך והחמיא לבחורים שלו: "זה הסגל הכי מחויב שהיה לי אי פעם. בריאל מדריד אף פעם לא הייתה לי בעיה שנאלצתי לבוא לשחקן וליצור אצלו מוטיבציה. לדוגמה, אלו שנשארים בחוץ היו אמורים להיות מאוכזבים, אבל במקום זאת הם אפילו מתאמנים יותר קשה ומנסים להרשים את הבוס".

אגב, לאנצ'לוטי יש גם תיאוריה לגבי שחקנים שהופכים למאמנים: "כדי להיות מאמן, אתה חייב ללמוד מכיוון שכדורגל הוא כל הזמן משתנה. אתה לא יכול לחשוב שאחרי שהיית שחקן אתה בהכרח תהיה טוב כמאמן. למרות זאת, העובדה שהייתי שחקן עזרה לי מאוד, במיוחד בשלוש השנים הראשונות. בדרך כלל יש לי רגעים קשים בבחירת ההרכב שלי וכשהייתי ביובנטוס הייתי מעביר את כל הלילה ללא שינה במחשבות האם לפתוח עם אינזאגי או עם קובאצ'ביץ'. כשקמתי בבוקר גיליתי שאינזאגי לא יכול לשחק מכיוון שהוא סבל מבעיה בבטן. לכן כעת אני מחליט על ההרכב לפני שאני הולך לישון ואז אני ישן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully