וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא הדיחה את מכבי תל אביב ברבע הגמר

הצהובים פתחו את הליגה בצורה מושלמת, אבל הפסידו 3:0 ולא יהיו בחצי הגמר. מנשה/חדרה/עמק חפר עלתה עם 2:3 דרמטי על מכבי הוד השרון, אליצור הוד השרון עברה את ק.ק. תל אביב מהלאומית

גלילי מאמן עירוני קרית אתא נשים. קובי אליהו
ניצחון גדול לכפר סבא. גל גלילי/קובי אליהו

הפועל כפר סבא הפתיעה הערב (שלישי) כאשר עלתה לחצי גמר גביע המדינה בכדורעף על חשבון מכבי תל אביב, שפתחה בצורה מושלמת את הליגה, הניפה את הגביע שבע פעמים בעבר והפסידה בגמר בעונה שעברה. הכפר סבאים, שהפסידו רק לפני שבועיים לצהובים בליגה בארבע מערכות, היו עדיפים הפעם בכל פרמטר והשיגו ניצחון ביתי חלק 0:3 (18:25, 21:25, 24:26).

ליאור לוק הפציץ 16 נקודות (48 אחוז וחסם 4 כדורים לנקודה) והיה הבולט בצד הירוק. אמיר וינרסקי סיפק 13 מול האקסית, חוסם האמצע הברזילאי הומברטו סיים עם 12 נק' מהן 10 בהתקפה (71 אחוז) וסבה פכרז דאג ל 10 נק'. צמד הזרים של מכבי תל אביב היו היחידים שעוד תרמו בהתקפה, כשאלכסנדרס קודריאסובס הלטבי מוביל עם 13 ואבל ברנאל הספרדי מסיים עם 12, ואסילי פוילוב הוסיף 8.

המאמן גל גלילי חגג את הניצחון עם שחקניו ואמר לאתר איגוד הכדורעף: "משחק קבוצתי מצוין שלנו. החבר'ה היו בפוקוס מהכדור הראשון ולמרות ירידה במערכה השלישית הצלחנו לשחק נכון וטוב בסוף המערכה ולנצח. מאוד שמחים לעבור קבוצה עם מסורת ושחקנים טובים כמו מכבי תל אביב. נחגוג הלילה וממחר נתמקד בהמשך הליגה".

"כל הכבוד להפועל כפר סבא וגל גלילי על הניצחון, הוא הכין את הקבוצה שלו בצורה יוצאת מהכלל", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב עומר דננברג.

במכבי תל אביב החליטו להתחזק בזר שלישי ואתמול הקבוצה הנחיתה את האופסטר הסלובקי יוזף פיובארצ'י (30, 2.07) שעבר הבוקר בדיקות רפואיות. פיובארצ'י שיחק בעונה שעברה כשחקן מחליף בליגה הפולנית ובעונה שלפניה שיחק בקבוצה הבלגית אסה-לניק שהופיעה בליגת האלופות. הסלובקי שיחק גם בצ'כיה, הונגריה ובליגה הסלובקית ואם יעבור את המבחנים, צפוי להיות תוספת כוח משמעותית לאלופת 2012, שנאלצה עד כה להתמודד עם פציעתו של האופסטר גיא בן גל.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף במשחק גמר גביע המדינה. מגד גוזני
גביע כבר לא יהיה להם. אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

שנתיים מאז ההופעה בגמר הגביע בו הפסידה להפועל מטה אשר/עכו, חזרה הערב מנשה/חדרה/עמק חפר לחצי הגמר לאחר דרמה גדולה במשחק הביתי בעין שמר עם מכבי הוד השרון, בו ניצחה 2:3. הקבוצות של יניב בר נצר ותומר רוסיאסנקי החליפו ביניהן מערכות לאחר שהמקומיים ניצחו בראשונה 16:25, הוד השרון ניצחה בשנייה 20:25 וקבעה מהפך עם 15:25 בשלישית. ברביעית ניצחה מנשה ושות' 23:25 ואז הגיעה המערכה החמישית והדרמה הגדולה. המארחים הובילו בהחלפת המגרשים 7:8, מכבי הוד השרון רצה לשלוש נקודות רצופות וקבעה 8:10. פסק זמן של בר נצר עשה את העבודה ושוב מהפך, 12:13 לקיבוצניקים כשמהעבר השני צרות להוד השרון עם פציעתו של קווין פוייר הגרמני (24 נק', 4 קיל בלוק, 2 אסים). מנשה/חדרה/עמק חפר עלתה ל- 13:14 וחגגה ניצחון לאחר שריקה לנגיעה ברשת בהנחתה של ג'קי גפט (20 נק') 13:15.

אבל לא צריך לדאוג כי להוד השרון דווקא תהיה העונה נציגה בחצי גמר הגביע. אליצור הוד השרון שנהנתה מההגרלה הנוחה ביותר ניצחה בחוץ את נציגת הליגה הלאומית ק.ק. תל אביב 0:3 (16:25, 23:25, 19:25) וקבעה הישג היסטורי עם העפלה ראשונה לארבע הגדולות של גביע המדינה במהדורת 2015. רועי דננברג הוביל את אליצור עם 9 נק' (3 קיל בלוק). שפט בלט בק.ק. עם 9 נק'. אליצור משחקת זאת העונה השנייה בלבד בליגה הבכירה ולפני שתי עונות זכתה להניף את הגביע המשני, גביע האיגוד עליו מתמודדות קבוצות הליגה הארצית והלאומית.

ועדת הליגה והגביע תתכנס בימים הקרובים בכדי להכריע בגורלו של משחק רבע הגמר שאמור היה להתקיים הערב בחוות הנוער בין הפועל ירושלים להפועל מטה אשר/עכו. כזכור, המשחק לא התקיים לאור הודעתה של הפועל ירושלים על הפסקת פעילות.

בחצאי הגמר יפגשו הפועל כפר סבא ואליצור הוד השרון ומנשה/חדרה/עמק חפר תחכה להחלטת ועדת הליגה בעניין המשחק שבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully