וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: המנהל המקצועי גיא רוזנצוויג סיים את תפקידו

11.11.2014 / 22:10

בהחלטה משותפת יחד עם דורון בן דקון הבעלים ויוסי נשרי היו"ר, הוחלט לסיים את תפקידו של רוזנצוויג. הסיבה: החלטה של הבעלים לחסוך במשאבים כספיים ולהשקיע אותם בחיזוק הקבוצה

one

פתיחת העונה הלא טובה של הפועל פתח תקוה בליגת העל ממשיכה לייצר זעזועים מקצועיים כאשר גיא רוזנצוויג המנהל המקצועי של המועדון, סיים היום את תפקידו לאחר פגישה ידידותית שנערכה בינו לבין בעלי הקבוצה, דורון בן דקון, והיו"ר, יוסי נשרי.

בן דקון הודיע לרוזנצוויג כי לאחר בדק בית שעשה במהלך התקופה האחרונה החליט כי הוא מעוניין להשקיע את עיקר המשאבים הכספיים בשחקנים, ומאחר שתפקיד המנג'ר בשלב זה אינו נצרך, המועדון מצאה לנכון לוותר על משרה זו ולנתב את המשאבים לחיזוק הקבוצה.

דורון בן דקון.
חוסך כסף לחיזוק. בן דקון

"במהלך השיחה הוצע לרוזנצוויג לשמש כסקאוט הקבוצה הבוגרת אך הוא דחה אותה מסיבותיו שלו ולאור זאת גיא סיים את עבודתו ואנו מודים לו על הפעילות ומאחלים לו המון בהצלחה בהמשך דרכו", כך נמסר מהמועדון.

העולה החדשה פתחה את העונה לא טוב ואחרי שמונה מחזורים היא סוחבת כבר שישה הפסדי ליגה ושקועה עמוק במקום האחרון. במחזור הבא אחרי פגרת הנבחרות מצפה לקבוצה של בר און משחק תחתית קריטי מול הפועל חיפה. בקבוצה ימתינו לינואר ואז ייתכן שינצלו את חלון ההעברות כדי לחזק את הסגל שמתקשה עד כה לייצר נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully