וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לפני אליפות אפריקה: מרוקו הושעתה מאירוח הטורניר

המרוקאים סירבו לארח את האליפות בשל חשש מהתפשטות מגיפת האבולה במדינה, התאחדות הכדורגל של אפריקה סירבה ובתגובה הדיחה אותם מהאליפות. גאנה ודרום אפריקה מועמדות לארח במקומה

שחקני נבחרת מרוקו חוגגים עם עיסאם אל עדואה (מימין). רויטרס
חששו מהאבולה והושעו מהאליפות. שחקני מרוקו/רויטרס

התאחדות הכדורגל של אפריקה החליטה הערב (שלישי) להשעות את נבחרת מרוקו מאירוח אליפות אפריקה בינואר 2015. הסיבה: הנבחרת המרוקאית סירבה לארח את המשחקים בשל החשש שלה מהתפרצות מגיפת האבולה במערב אפריקה.

הוועד הפועל של התאחדות הכדורגל האפריקאית נפגש היום בקהיר אחרי שמרוקו דרשה לדחות את הטורניר ל-2016. האליפות אמורה להיערך בינואר ופברואר ובהתאחדות האפריקאית הודיעו כי הם מתכוונים לקיים את האליפות בתקופה הזו. על פי טענתה של ההתאחדות האפריקאית, מספר מדינות כבר הגישו הצעה לארח את הטורניר במקומה של מרוקו, אבל מחליפה טרם נבחרה.

במרוקו טענו שהם חוששים שהמבקרים ממערב אפריקה יגרמו לבעיות בערים שלהם. יש לציין שמוקדם יותר העונה, ההתאחדות האפריקאית ביטלה משחקים בליבריה, גינאה וסיירה ליאון, שלוש המדינות שהותקפו בנגיף האבולה שמשתולל ביבשת ומטיל מורא גם על המדינות מהמערב. המועמדות הבכירות ביותר לארח את אליפות אפריקה במקומה של מרוקו הן דרום אפריקה וגאנה, הנבחרת שאותה יאמן אברהם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully