וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: פדרר קרוב לחצי הגמר, גם אנדי מארי עדיין בחיים

השוויצרי סגר עניין עם 3:6, 2:6 תוך 69 דקות על נישיקורי - ניצחונו ה-70 השנה. הבריטי גבר על מילוש ראוניץ' 3:6, 5:7, שיפר את מאזנו בטורניר היוקרתי ל-1:1. הקנדי עדיין ללא ניצחון

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
על הגל. רוג'ר פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר עשה היום (שלישי) צעד גדול לחצי גמר טורניר גמר הסבב (המאסטרס) בלונדון, כשהמשיך את התנופה מהניצחון על מילוש ראוניץ' עם ניצחון נוסף, ה-70 שלו השנה - הפעם 3:6, 2:6 על קיי נישיקורי במסגרת בית ב'.

השוויצרי הנפלא (2), שזכה בטורניר שש פעמים בעבר והוא שיאן הזכיות, הפגין יכולת טובה במערכה הראשונה, שבר במשחקון הרביעי, רשם ארבעה אייסים ודהר ל-3:6 במערכה הראשונה. לעומתו, נישיקורי (4) עלה מהוסס עם 17 שגיאות בלתי מחויבות ובסיום המערכה אף נזקק לטיפול.

השליטה של פדרר נמשכה במערכה השנייה עם שבירה במשחקון השלישי, ניצח בכל ראלי ולא הותיר ליריבו סיכוי. נישיקורי, בעונת השיא שלו בקריירה, הסתפק בשני משחקונים והפסיד 6:3, 6:2 בסיום.

אנדי מארי שמר על סיכוי לעלות לשלב הבא גם כן, כשגבר על מילוש ראוניץ' 3:6, 5:7. הבריטי פתח היטב, השיג את השבירה הראשונה שלו במשחקון השישי ועלה ל-2:4. ההגשות הראשונות של ראוניץ' נכנסו באחוזים רעים, ומארי ניצל זאת שוב ושוב, בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. בסט השני חיכה הבריטי עד המשחקון ה-11 כדי להשיג את השבירה המיוחלת, הגיש לניצחון, ועשה את העבודה. למארי כעת מאזן 1:1, בעוד ראוניץ' צומח ל-2:0.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
חוזר לעצמו. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully