וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוצאליץ': "ישראל תהיה מרוצה מנקודה". גם בגוביץ' בספק

הבלם הבוסני של מכבי חיפה דיבר עם התקשורת לקראת המשחק: "הפנאטיות בישראל אפילו לא מתקרבת למה שיש אצלנו". השוער של סטוק סיטי פצוע במפשעה והצטווה לנוח מספר ימים

אדין צ'וצאליץ' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מרגיע את האוהדים. צוצאליץ'/קובי אליהו

נבחרת בוסניה הפצועה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד ישראל ביום ראשון (21:45, ערוץ 1). בעוד מצב הסגל מדאיג מאוד את הבוסנים, הבלם אדין צוצאליץ', הבוסני של מכבי חיפה, ניסה לנתח את יחסי הכוחות בראיון לתקשורת במדינתו: "האצטדיון חדש ויפה. האקוסטיקה נהדרת וזה תמיד יתרון למארחת. תהיה אווירה טובה זה בטוח", אמר הבלם על סמי עופר.

"אני לא עוקב אחרי התקשורת הישראלית, אבל מדבר עם שחקנים ואני חושב שהם יהיו מרוצים מנקודה נגדנו. הציפיות שלהם קצת עלו לאור התוצאות הרעות של בוסניה", המשיך צוצאליץ' והתייחס למצב הביטחוני: "לאוהדים שלנו אין סיבה לחשש והם לא צריכים לדאוג לביטחונם. יהיה להם הרבה מה לראות בישראל, במיוחד בירושלים".

על הנבחרת אמר: "אין סודות. ערן זהבי הוא השחקן הטוב ביותר בנבחרת. הוא ועומר דמארי יכולים לעשות לנו הרבה צרות". צוצאליץ' נשאל על אירועי הדרבי וענה: "ישראלים פנאטים גדולים לגבי כדורגל, אבל הם לא מתקרבים אלינו ובגלל זה הופתעתי ממה שקרה עם זהבי בדרבי. לפני המשחק אוהדים של שתי הקבוצות מסתובבים יחד מחוץ לאצטדיון. זה לא קרוב למה שקורה אצלנו".

על פתיחת העונה של מכבי חיפה אמר: "פתחנו רע ואנחנו לא יכולים להיות מרוצים. הגיע מאמן חדש ואנחנו עדיין מחפשים את הדרך. קיווינו לפתיחה הרבה יותר טובה, אבל יש עדיין הרבה על מה לשחק ואנחנו צריכים להיכנס לכושר כדי לתקן את הרושם הרע".

אסמיר בגוביץ' שוער נבחרת בוסניה. GettyImages
הצרות לא נגמרות. בגוביץ'/GettyImages

לעניין אחר. הבוקר נודע ששוער סטוק אסמיר בגוביץ' ישמש כקפטן בוסניה במקומו של אדין דז'קו הפצוע. אל מסדר הפצועים הצטרף גם הקשר טינו סוון סושיץ', אחיינו של המאמן, שייעדר בוודאות. כרגע סגל הנבחרת מונה 19 שחקנים בלבד.

"נצטרך להיות קצת יותר אובייקטיביים לגבי הציפיות שלנו המשחק. המטרה העיקרית היא לא הפסיד את המשחק, אבל זה לא אומר שלא נשחק פתוח. אני חושב לעלות עם שלושה שחקנים קדמיים, שני שחקני כנף ואחד במרכז. יש לי את סנאד לוליץ', איזט חאירוביץ' ואדין וישצ'ה, הם שחקני שעושים תנועה ויכולים להיות חלוצים. נשחק התקפי".

השוער אסמיר בגוביץ', שאמור לשמש כקפטן במשחק, הודיע דרך אתרו הרשמי כי הוא פצוע ולא יגיע בזמן לפתיחת ההכנות של הנבחרת בבוסניה. השוער נפצע במשחק של סטוק סיטי נגד טוטונהאם (1:2) והתלונן על כאבים במפשעה. אחרי בדיקת MRI שעבר, הצטווה השוער לנוח מספר ימים. למרות זאת, לא ברור האם הוא יחמיץ את המשחק בישראל. "חזרתי לסטוק לבדיקות מקיפות והתייעצתי עם הרופאים שלנו. חיכיתי להזדמנות לשחק במשחק הזה והרופאים נתנו לי תכנית עבודה שעליי לעמוד בה. אעשה הכול כדי לשחק ולעזור לחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully