וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחייה: 50 אלף ש"ח מענק למי שיגיע לפודיום בקטאר

האיגוד מעוניין לתת תמריץ לשחיינים לפני אליפות העולם המתקרבת: "בשנה שעברה העלימו את דגל ישראל ממסכי הטלוויזיה. זה נתן מוטיבציה. השנה נוודא שדגל ישראל יונף אל על"

שחיין ישראל גיא ברנע חוגג באליפות העולם בשחייה. AP
מי יצליח להעפיל אל הפודיום? ברנע/AP

אליפות העולם בשחייה תיערך בעוד שלושה שבועות בדוחא, קטאר. באיגוד השחייה הישראלי מנסים להמריץ בכל דרך אפשרית את השחיינים שלהם, כאשר המטרה הגדולה היא כמובן זכייה במדליה.

מיקום התחרות הוא כמובן פיקנטי ובאיגוד רוצים לתת תמריץ לשחיינים והודיעו היום (שלישי) כי מי שיצליח לעלות על הפודיום ולהניף את דגל ישראל, דווקא במדינה כמו קטאר, יתוגמל עם החזרה מהתחרות בפרס כספי משמעותי: 50 אלף שקלים.

יו"ר האיגוד, נעם צבי, אמר: "מדליה באליפות עולם זו משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל המוטיבציה של השחיינים עצומה וחשוב שידעו שאיגוד השחייה נמצא מאחוריהם. בשנה שעברה העלימו את דגל ישראל ממסכי הטלוויזיה וזה נתן לשחיינים שלנו מוטיבציה כפולה. השנה נשאף לבלתי אפשרי ואם זה יקרה, נוודא שדגל ישראל יונף אל על".

המשלחת לאליפות כוללת את עמית עברי, גיא ברנע, גל נבו, דוד גמבורג ויעקב טומרקין. באיגוד מקווים שעברי תעפיל לגמר ב-100 מעורב אישי ואולי גם במשחי החזה. בנוסף, יש תקווה גם לגמרים מברנע (50 גב) וטומרקין (200 גב). בינתיים אגב, שיתוף הפעולה עם הקטארים החל היטב. רופאת האיגוד, פרופ' נעמה קונסטנטיני, פנתה לרוקח הראשי במועצת הבריאות של קטאר לקבלת אישורים על התרופות שהמשלחת לוקחת איתה וקיבלה מענה חיובי מהיר ואת המסר: "ברוכים הבאים לקטאר".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully