וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואן חאל צרח עליי כל כך חזק, השיניים התותבות שלו עפו"

ביוגרפיה חדשה על ההולנדי מבקשת לחשוף את הצדדים האפלים שלו: "האופן בו הוא נוהג באשתו כשהם בציבור הוא מביש. האלכוהול לא עושה לו טוב". וגם: תאונות הדרכים והנקמה הילדותית בקומאן

האופי הסוער של לואי ואן חאל מוכר כבר שנים ארוכות בעולם הכדורגל. ההולנדי הסתכסך עם לא מעט שחקנים ומועדונים לאורך השנים, בעיקר בברצלונה ובבאיירן מינכן. כעת, ביוגרפיה חדשה של הסופר הוגו בורסט מצהירה כי היא יוצאת ל"מסע אל המקומות האפלים ביותר" של המנג'ר, שמוביל כיום את מנצ'סטר יונייטד.

חלקים ראשונים מתוך הספר הסנסציוני התפרסמו היום (שלישי), כאשר בין היתר מתוארים היחסים הבעיתיים של ואן חאל עם אשתו השנייה טרוס ועימות יוצא דופן שהיה למאמן עם שחקן שלו בחדר ההלבשה באלקמאר, בעת שאימן את המועדון ההולנדי.

בורסט כותב: "האופן בו ואן חאל נוהג באשתו, בציבור, הוא לא ג'נטלמני ולפעמים גם מביש. כשהם היו עם חברים ומכרים, לואי אמר דברים שבתשע מעשר מערכות נישואין שונות היו נגמרים בגירושין. אנשים שישבו לארוחה עם ואן חאל אומרים שאלכוהול לא עושה לו טוב מבחינת התנהגות. יש לו גם צדדים טובים כמובן עם אשתו ופעם הוא אמר לטלוויזיה הגרמנית 'יש לי אשה נהדרת וגם הסקס טוב'".

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
המחוזות האפלים של ואן חאל/GettyImages

במקרה אחר, ואן חאל ואשתו הגיעו לבקר שופט כדורגל הולנדי מפורסם שגסס. השופט כל כך נהנה מחברת המאמן, עד שהצוות הרפואי שטיפל בו הסכים להאריך את שעות הביקור. שלושה ימים לאחר מכן, הלך השופט לעולמו.

שוער אלקמאר לשעבר, חאליד סינו, סיפר על מקרה שהתרחש כאשר ואן חאל הדריך אותו ואת חבריו בקבוצה ההולנדית בין 2005 ל-2009. "אם לא היינו מנצחים, ואן חאל היה מסרב ללחוץ לנו את היד. פעם אחת, הוא חשב שאנחנו לא מתאמנים מספיק טוב. הוא בא והתחיל לצרוח עליי. הוא צרח כל כך חזק עד שהשיניים התותבות שלו עפו מהמקום". בורסט סיפר שמנגד, ואן חאל השקיע 150 אלף ליש"ט ביו"ר אלקמאר, דירק שרינגה, שהיה על סף פשיטת רגל.

סיפורים נוספים כוללים את ה-180 מייל שוואן חאל היה נוסע בתור שחקן מביתו לרוטרדם, שם שיחק במדי ספרטה המקומית. הנסיעות הללו הובילו לשלוש תאונות דרכים די רציניות. בנוסף, הוא רכש בפורטוגל וילה ענקית, במרחק של פחות ממאה מטר מזו ששייכת לרונלד קומאן, אויבו המושבע מימי אייאקס. ואן חאל דאג שהווילה שלו תהיה גדולה יותר מזו של קומאן. השניים ייפגשו בעוד קצת פחות מחודש, כאשר סאות'המפטון המצוינת תארח את יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully