וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה על הפנינג גדול שייערך לפני המשחק מול בוסניה

בהתאחדות לכדורגל קראו לקהל להקדים את הגעתו לאצטדיון בחיפה, בו ייערך המשחק ביום ראשון. בשעה 19:00 ייפתח מתחם מיוחד עם מגוון הפעלות לאוהדים. רכבת ישראל תעבה את מערך הרכבות שלה

אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל, אצטדיון רמת גן. ברני ארדוב
הפנינג גדול לפני המשחק/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי היא תערוך הפנינג לאוהדי נבחרת ישראל שיגיעו למשחק מול בוסניה ביום ראשון הקרוב באצטדיון החדש בחיפה.

האירוע ייצא לדרך בשעה 19:00, ברחבה החיצונית של האצטדיון. המשחק ייפתח בשעה 21:45. ההתאחדות הודיעה כי תקים אזור לאוהדים ובו אפשר יהיה למצוא עמדות איפור ממותגות בכחול-לבן, הפקת תמונות על גבי מגנטים ממותגים, עמדות צילום שונות עם דמויות שחקני הנבחרת, תזמורת ססגונית מסתובבת, דוכנים של קפה טורקי עלית, חלוקת שירונים ודגלים מקרטון, חנות בה ניתן יהיה לרכוש את מדי הנבחרת החדשים ועוד.

בקניון הצמוד לאצטדיון יתקיים מבצע מיוחד ביום המשחק, כאשר אוהדים שיקדימו להגיע ויציגו כרטיס כניסה יזכו בהנחות והטבות בעת רכישה בחנויות שונות במקום.

ההתאחדות יצאה בקריאה לאוהדים להקדים את הגעתם לאצטדיון, הן על מנת להימנע מעומסי התנועה הרבים הצפויים באזור והן על מנת להיות חלק מההפנינג. ההתאחדות ממליצה לאוהדים להגיע בתחבורה הציבורית. רכבת ישראל עיבתה את מערך הרכבות עבור באי המשחק ומטרונית חיפה והצפון יפעילו מערך הסעים מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully