וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחליף של הפייסרס לגל מקל להט, סן אנטוניו עשתה היסטוריה

איי ג'יי פרייס, שהגיע לאינדיאנה במקום הרכז הישראלי, הוביל את קבוצתו לניצחון עם 22 נק': "אני משחק על החיים שלי". הטריו הגדול של הספרס הגיעו ל-500 ניצחונות משותפים והחמיאו ללאונרד

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר. AP
הטריו עשה היסטוריה/AP

מלבד הניצחון של קליבלנד הלילה (בין שני לשלישי) על ניו אורלינס, התקיימו ברחבי ה-NBA ארבעה משחקים נוספים. הניקס המשיכו לצנוח, אינדיאנה עצרה את הנפילה, דרק רוז חזר ומעל כולם הייתה האלופה סן אנטוניו, שהוכיחה שהיא לא הולכת לשום מקום ועשתה קאמבק גדול בלוס אנג'לס בדרך ל-85:89 על הקליפרס.

קוואי לאונרד השווה שיא קריירה בעונה הסדירה עם 26 נקודות, סן אנטוניו רצה 0:12 בדקות ההכרעה והשלישייה הגדולה שלה, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר הפכה לטריו השני בתולדות הליגה שמגיע ל-500 ניצחונות. הטריו היחיד שעשה זאת עד היום היה לארי בירד, קווין מקהייל ורוברט פאריש בבוסטון הגדולה.

דאנקן הודה בסיום לכוכב הניצחון: "גירדנו את הניצחון הזה. טוני לא שיחק טוב, אני לא שיחקתי טוב וקוואי ממש סחב אותנו. הוא עשה מהלכים גדולים גם בהגנה". גם גרג פופוביץ' החמיא עם חיוך: "אנחנו צריכים להתחיל לתת לו את הכדור יותר. אני לא חושב שטים ומאנו ישחקו עוד יותר משש או שבע שנים, אז כדאי שמישהו אחר יתחיל לעשות דברים". כריס פול המאוכזב הודה: "הם העבירו לנו שיעור על איך לסגור משחק במאני טיים".

איי ג'יי פרייס שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
משחק על חייו. פרייס/AP

בניו יורק כבר סופרים חמישה הפסדים ברציפות וזכר הניצחון הגדול בקליבלנד כבר רחוק מהם. אטלנטה הגיעה לתפוח הגדול וניצחה 85:91 וכרמלו אנתוני, שקלע 25 נקודות וסיפק גם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אמר: "אנחנו מנסים להסתכל על התמונה הגדולה, אבל נכון לרגע זה המצב מתסכל מאוד. אנחנו מפסידים, הדברים לא עובדים כמו שצריך, אבל אסור להישבר".

הפייסרס סופסוף עצרו רצף של שישה הפסדים, עם 86:97 על יוטה. איי ג'יי פרייס, האיש שאינדיאנה לקחה לאחר שוויתרה על גל מקל בשל בעיות הוויזה שלו, להט עם 22 נקודות, 10 מהן ברבע האחרון: "אני משחק על החיים שלי", הוא אמר, "ככה זה היה מבחינתי בשנים האחרונות. אשאר כאן עד שיגידו לי אחרת. אמשיך לשחק הכי טוב שאני יכול".

שיקגו נהנתה מהקאמבק של דרק רוז, שהחלים וצלף 24 נקודות בדרך ל-91:102 על השכנה דטרויט. ג'ימי באטלר החמיא בסיום: "הוא היה מלא בטחון על המגרש ושיחק בסטייל שלו. זה טוב עבורנו, כי הוא כל כך מהיר ומוציא אותנו למתפרצות. הוא גם קולע סלים חשובים. תמיד טוב שהוא בקבוצה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully