וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי העניק לורמוט גביע הוקרה: "הסערה עברה, נתעסק רק בבוסניה"

11.11.2014 / 11:14

בנבחרת ערכו טקס לקשר הפועל ת"א לכבוד 25 הופעות ובחרו בכוכב היריבה לתת לו את הכבוד: "אין מתיחות ביניהם, אבל ברור למה עשו זאת". בן הרוש ומשומר מקבלים עדיפות במעדת המגנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לאידיליה? זהבי, ורמוט וכל "כוכבי" מכבי והפועל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה מאז הניצחונות על קפריסין ואנדורה, נבחרת ישראל התכנסה הבוקר (שלישי) ותחל בהכנות לקראת המשחק מול בוסניה, שייערך ביום ראשון. השחקנים התבקשו לנסוע ישירות למדידת חליפות בחנות טומי הילפיגר ומיד לאחר מכן ימשיכו משם למלון דן בחיפה, שם ינוחו לקראת האימון הראשון שיקיים הערב אלי גוטמן.

עוד קודם לכן, בנבחרת ערכו טקס לציון 25 הופעות לגילי ורמוט והופעת בכורה לאופיר מרציאנו. מי שהעניק לוורמוט את גביע ההוקרה היה לא אחר מאשר ערן זהבי, שרק לאחרונה הזכיר את שמו של קשר הפועל תל אביב במסיבת העיתונאים שכינס בעקבות אירועי הדרבי.

אחד משחקני הנבחרת אמר הבוקר: "יכול להיות שהמתיחות ביניהם לא בשיאה, בניגוד לדיווחים, אבל בנבחרת ידעו היטב למה הם מעדיפים שזהבי יעניק לו את הגביע. גוטמן רוצה שקט לפני בוסניה. זה לגיטימי".

זהבי עצמו הוסיף: "הסערה עברה, הכל בסדר ויש אווירה טובה. באתי לנבחרת ואני שם את הכל בצד. נתעסק עכשיו רק בבוסניה. מה שהיה ביני לבין גוטמן נשאר בינינו. יותר חשוב זה מה שיהיה. אני מרגיש תמיד טוב בנבחרת, ליבנו את הדברים".

על השיחה האישית עם גוטמן במהלך סוף השבוע אמר הקשר: "מה שהיה נשאר בינינו. יותר חשוב זה מה שיהיה. אני מרגיש תמיד טוב בנבחרת, ליבנו את הדברים. עשו את זה כאילו אני לא מחויב לנבחרת אבל הכל בסדר". על נבחרת בוסניה אמר: "עוד לא התעסקנו בהם, אבל גם בלי דז'קו מדובר בנבחרת טובה. נעשה הכל כדי לנצח".

על השאלה כיצד יחגוג אם יבקיע שער מול בוסניה אמר הקשר: "חכו ותראו. קודם שאבקיע, אחר כך תראו מה אעשה. אם אבקיע, לא יפריע לכם איך אחגוג. אני מקבל תמיכה מכולם, מאנשי ציבור, אפילו מאוהדי הפועל. חבל שאוהד אחד קטן הרס להרבה אנשים. זה מאחורינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטקסים בנבחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב ההרכב של אלי גוטמן כבר סגור. מרציאנו יפתח בשער וההערכה היא כי חוליית ההגנה תורכב מאייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים ועומרי בן הרוש. בקישור צפויים לשחק שרן ייני, ביברס נאתכו, טל בן חיים, ליאור רפאלוב וזהבי ובחוד, עומר דמארי. לגוטמן יש התלבטות קלה בנוגע לעמדה של רפאלוב, אבל לאור היכולת שהוא הציג במדי קלאב ברוז', נראה כי הוא יקבל את המושכות, בעוד ורמוט ומאור בוזגלו ימתינו על הספסל.

בסביבתו של טוטו תמוז מעדיפים לא לדבר בשלב זה על אי הזימון שלו לנבחרת, אך כפי שכבר דווח בסוף השבוע ישנו כעס רב על ההחלטה. תמוז, ששוב הצטיין במשחק האחרון של פטרולול, פגוע מאי זימונו, בעוד שבנבחרת הבהירו כי התלבטו בינו לבין תומר חמד כמחליפו של דמארי בחוד.

עוד באותו נושא

אזלו הכרטיסים למשחק מול בוסניה, רוב ההרכב של גוטמן סגור

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל,
שחקני נבחרת ישראל בכדורגל/ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully