וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים למשחק מול בוסניה, רוב ההרכב של גוטמן סגור

10.11.2014 / 11:33

ההתאחדות הודיעה שמכירת הכרטיסים למשחק מול הבוסנים הסתיימה, גוטמן: "ההיענות המרשימה רק יוצרת מחויבות עוד יותר גדולה". הערכה: רפאלוב יקבל עדיפות באגף, שרן ייני צפוי לפתוח

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שני) שכל הכרטיסים למשחק מול בוסניה במוקדמות יורו 2016 ביום ראשון באיצטדיון סמי עופר אזלו, ופרסמה הודעה של המאמן אלי גוטמן בה נכתב: "לא היה לי ספק לרגע שאוהדי נבחרת ישראל יגיעו בהמוניהם לתמוך בשחקנים. ההיענות המרשימה רק יוצרת מחויבות עוד יותר גדולה אצלי ואצל השחקנים, ואנחנו פשוט מתרגשים לקראת המפגש עם האוהדים הנפלאים שלנו. אני מבטיח שנעשה הכל כדי שהחגיגה ביום ראשון תהיה מושלמת ובטוח שמפגן התמיכה של האוהדים בסמי עופר יקשה על הבוסנים ויטריף את שחקני נבחרת ישראל. ושוב, תודה".

מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר הוסיף: "מגיע כל הכבוד לאוהדי הנבחרת, שמיהרו להבטיח את מקומם במשחק נגד בוסניה ובמשחקי הבית האחרים בקמפיין מוקדמות יורו 2016. בתוך זמן קצר נעדכן גם לגבי שיתוף הפעולה עם רכבת ישראל וגורמי תחבורה אחרים, שיקל מאוד על האוהדים להגיע למשחק ולחזור לביתם בסיומו. אני קורא כבר עתה לאוהדים להקדים להגיע למשחק, כדי להימנע מעיכובים בכניסה ובעיקר כדי ליהנות מההפנינג הגדול שאנחנו מתכננים לפני שריקת הפתיחה מחוץ לאיצטדיון ובתוכו".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"בטוח שמפגן התמיכה של האוהדים בסמי עופר יקשה על הבוסנים". אלי גוטמן/ברני ארדוב

על פי המסתמן כרגע, רוב ההרכב של אלי גוטמן כבר סגור. אופיר מרציאנו ימשיך לעמוד בשער כשבנבחרת הבהירו אתמול כי: "היכולת שלו רחוקה מלהזכיר את היכולת של אשדוד, הוא עדיין שומר על יציבות". טל בן חיים ואיתן טיבי יהיו הבלמים, כשבקישור צפויים לשחק שרן ייני, ביברס נאתכו, טל בן חיים, ערן זהבי וכנראה שגם ליאור רפאלוב. אם זאת תהיה החמישייה, מאור בוזגלו, גילי ורמוט או שניהם אמורים לקבל דקות בהמשך במידה שגוטמן לא יצטרך לערוך חילוף הגנתי.

בהתקפה יפתח עומר דמארי שנמצא בכושר מצוין, כשתומר חמד יהיה האופציה העיקרית להחלפתו מהספסל. ההתלבטות, עושה רושם, קשורה בעיקר למגנים. אייל משומר מקבל עדיפות בעמדת המגן הימני, כשהשאלה העיקרית היא האם המאמן יחליט לפתוח עם עומרי בן הרוש, או להעדיף מגן אחר כמו רמי גרשון או אופיר דוידזאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully