וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אסברי חתם לחודש בהפועל אילת

הפורוורד האמריקאי (28, 2.01), ששיחק בארבע קבוצות בישראל בעבר, יחליף את קווין פאלמר הפצוע. אכזבה קשה בקבוצה בעקבות רצף חמשת ההפסדים: "חייבים לשנות דברים במהירות"

בריאן אסברי שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
תחנה חמישית בישראל. בריאן אסברי/ניב אהרונסון

הפועל אילת הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי בריאן אסברי. החוזה של אסברי הוא לחודש אחד, כשלאחריו יכולה הקבוצה להחליט האם לשחררו או להמשיך עמו עד לסיום העונה. בקבוצה החליטו להתחזק עוד לפני התבוסה הקשה 101:81 בידי מכבי ראשון לציון אמש, כשהפורוורד צפוי להחליף את קווין פאלמר הפצוע.

אסברי (28, 2.01), בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה, הגיע לישראל בעונת 2009/10 להפועל קרית טבעון, קבוצת הבת של מכבי חיפה. אחרי עונה נהדרת, המשיך לעונה שנייה בליגה הלאומית בהפועל תל אביב והוביל אותה לחצי גמר גביע המדינה. בעונת 2011/12 עלה לליגת העל לברק נתניה, ורשם 18 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי העונה הנהדרת יצא לקחאסול הספרדית, רשם מספרים טובים, ובתום העונה חזר שוב לישראל, הפעם להפועל חולון, שם רשם אשתקד 12.8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע. את העונה הנוכחית פתח במדי סאו חוזה הברזילאית, אך בשל מחלוקת על תשלום השכר שלו, שוחרר.

באילת מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה מפתיחת העונה, ומקווים לשינוי מידי. הסגל שבנה דן שמיר, שכולל שחקנים ישראלים מובילים כמו אפיק ניסים, אלישי כדיר, עמית שמחון וניב ברקוביץ' היה אמור להתברג בחלק העליון של הטבלה, אך בינתיים מוצאת עצמה הקבוצה במקום האחרון עם מאזן זהה לעירוני נהריה ומכבי אשדוד. "חייבים לשנות דברים במהירות", אמרו אמש בקבוצה אחרי התבוסה לראשון לציון, "עוד הפסד אחד או שניים, ואנחנו נתקשה לצאת מהתחתית".

מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
מתחיל לעשות שינויים. שמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully