וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "זה אחד הדרבים הגדולים, אני גאה בשחקנים"

10.11.2014 / 22:53

המאמן המאושר של הפועל תל אביב חגג והוסיף: "מאחל לגודס שאיתו זה ייגמר אחרת במכבי, כי איתי זה לא נגמר טוב". רביב לימונד: "תצוגה מדהימה". מתן נאור: "כיף להיות אדום היום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עד למשחק הערב (שני) בנוקיה, הפועל תל אביב השיגה רק שני ניצחונות בחמישה מחזורים. אלא שזה לא הפריע לה להגיע להיכל ולהתפוצץ בתצוגה מרהיבה על מכבי תל אביב, היריבה העירונית והשנואה, בדרבי בלתי נשכח. האדומים טסו קדימה מהרגע הראשון וניצחו 58:78 מדהים.

כ-500 אוהדי הפועל תל אביב חיכו לקבוצה ביציאה מיד אליהו והשחקנים רקדו ושרו איתם. השחקנים יחגגו את הניצחון במסעדה, ותחל את הכנותיה לקראת המשחק הקרוב בליגה מול בני הרצליה של מולי קצורין. אגב, המשחק עבר בשקט יחסי ולא נרשמו תקריות חריגות.

המאמן עודד קטש סיכם: "עשינו הגנה גדולה, נצמדנו לתכנית המשחק ואני מאוד גאה בשחקנים. עשינו משחק גדול פה. זה אחד הדרבים הגדולים. אובאנון לוקח את מה שנותנים לו והיום עשה אפילו אקסטרה. הוא מוסיף המון שקט ורוגע וכמובן גם יכולות. הוא בדרך כלל מופיע למשחקים גדולים וזה היה אחד הטובים שלו. התפקיד שלי הוא תמיד להיות מודאג. אני לא לוקח מפה ומסיק למשחקים אחרים. הליגה היא שוויונית. פרט למכבי וירושלים, בלי קשר למה שקרה היום, כל הקבוצות שוות. גיא גודס מאמן טוב, אני מכיר אותו. גם אני הייתי בדיוק באותו מקום וזה לא פשוט. אני רק רוצה לאחל לו שזה ייגמר אחרת ממה שהיה איתי, כי איתי זה נגמר לא טוב".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב (אמצע) עם מתן נאור. ברני ארדוב
נתן בראש לאקסית. קטש/ברני ארדוב

לארי אובאנון, שהתפוצץ עם 29 נקודות כבר במשחקו הראשון במדים האדומים, אמר: "זה היה המשחק הראשון שלי והוא היה טוב. רק ניסיתי להעביר את הכדור ולבצע את תכנית המשחק שלנו. שיחקנו אגרסיבי וחזק. קטש הוא מאמן טוב וחבר טוב, אז אני מאוד שמח להיות כאן. שיחקתי אצלו באילת".

רביב לימונד הוסיף: "הופעה פחות טובה שלי, אבל כקבוצה הייתה תצוגה מדהימה. לא זוכר כזה משחק בנוקיה נגד מכבי. זה רגע שצריך לנצור אותו ולקחת לנצח. הניצחון הזה הוא מדהים וצריך רק ליהנות מזה. ניצחנו קבוצה טובה, בבית שלה. מדהים. מכבי מאוד בלחץ וידענו שזה יכול לפעול לשני הכיוונים. או שזה יתפוצץ להם או שזה יתפוצץ להם בפרצוף. באנו מוכנים, לא נתנו להם לקחת ריבאונד בהתקפה, רצנו ואחוזי הקליעה שלנו היו טובים. אנחנו קבוצה טובה מאוד, עדיין לא יציבים אבל ככל שהעונה תימשך, הכימיה תהיה יותר טובה ואז אפשר להסתכל למעלה".

מתן נאור הנרגש אמר: "כיף להיות אדום היום. עוד לא יצא לי לנצח פה בהיכל את מכבי וזה באמת כיף. לראות את לוח התוצאות ולשפשף את העיניים. הרמה פחות מעניינת אותי, אבל אני לא זוכר הרבה משחקים עם אינטנסיביות כזו של 40 דקות. אין לי דרך להסביר את זה. אנרגיה, הכנה, שאפו לעודד. אני קצת חסר מילים ומופתע בעצמי ויותר מהכול, אני מאושר. ניצלנו את הפאולים חכם, שמרנו על תכנית המשחק בצורה מדהימה, עודד הדגיש כמה נקודות חשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully