וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה עוד יום עצוב, אנחנו לא יכולים להתחרות מול אף אחת"

10.11.2014 / 22:11

מאמן הפועל אילת היה מתוסכל אחרי התבוסה 101:81 על ידי מכבי ראשון לציון. שרון דרוקר: "אני שמח לראות שהשחקנים נהנים". אייזיאה סוואן: "לא שיחקתי בקבוצה כזו מאז האליפות בגליל"

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון עם עוזרו שמוליק ברנר. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. דרוקר/ברני ארדוב

שתי קבוצות במגמות הפוכות לחלוטין נפגשו הערב (שני) במסגרת המחזור השישי בליגת העל. מכבי ראשון לציון הביסה 81:101 את הפועל אילת, שספגה הפסד חמישי ברציפות והיא עם מאזן 5:1. הקבוצה של שרון דרוקר, מנגד, עם מאזן הפוך בדיוק, 1:5.

בריאן אסברי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, קרוב להצטרף לקבוצה של דן שמיר עד סוף העונה, כשלאילת תהיה אפשרות לשחרר אותו כעבור חודש. ההגעה של אסברי, ששוחרר לאחרונה מקבוצתו בברזיל, מגיעה לאחר הפציעה של קווין פאלמר. כמו כן, אסברי שיחק בהפועל תל אביב, בליגה הלאומית וברק נתניה.

מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
מתוסכל. שמיר/מגד גוזני

מאמן ראשון שרון דרוקר נשמע מבסוט כמובן ואמר: "האמת שהחבר'ה נהנים מהמשחק, ומשחקים ביחד. ראינו שהמשחק שלנו ולחצנו על הדוושה מתי שהיה צריך. הזזנו יפה את הכדור, יש פה שחקנים שאוהבים לשחק ונהנים. אני מקווה שנמשיך לשחק ככה.

"המפתח הוא לשחק ביחד, אני נותן את הדוגמאות של דייויד בלאט בקליבלנד. הם השחקנים הכי טובים בעולם, אבל כשהם עושים שישה אסיסטים, הם יפסידו. היום שיחקנו טוב, שלטנו במשחק ואני שמח לראות את השחקנים נהנים".

איזייאה סוואן אמר: "לפני המשחק אפילו לא הרגשתי טוב, חשבתי שאתן לחברים להיות מעורבים יותר. אבל המשחק התחיל, קלעתי סל ועוד אחד ואז חשבתי שאני צריך להיות אגרסיבי.

"הרבה זמן מאז ששיחקתי בקבוצה כל כך מאוזנת. בפעם האחרונה ששיחקתי בקבוצה כזו הייתה בגליל ואז זכיתי באליפות. אנחנו חייבים להאמין ואנחנו חבורה של מאמינים ולוחמים. הכל אפשרי".

מאמן אילת דן שמיר אמר: "לא ראיתי את ההתרסקות הזו מגיעה. בדרך הזו, אנחנו לא יכולים להתחרות באף אחד. זה ברור. בדרך שבה אנחנו נראים ומשחקים, אנחנו לא יכולים להתחרות עם אף אחד. זה עוד יום עצוב בחודש וחצי האחרונים. כל מה שאגיד עכשיו יהיה רע. לבוא ולהאשים עכשיו את השחקנים, זו לא הדרך. כל אחד צריך להסתכל על עצמו, גם אני. אנחנו ואני מרגישים הכי רע. אנחנו צריכים לעשות הכל, את כל השינויים.

"אני לא מרגיש שקשה לי לחזור מעוזר מאמן למאמן ראשי. אנחנו במצב מאוד לא טוב, לא מצליחים לצאת מהבוץ הזה. לא עניין של הפסדים, עניין של הדרך. אנחנו נעשה את הכל, אבל משהו צריך ריסטרט. נמשיך לעשות את כל מה שיש לנו לעשות כדי לשנות את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully