וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אנחנו עמוק בבור", הערכה שגיא פניני גמר את העונה

10.11.2014 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב המום מהתבוסה. קפטן הצהובים נפגע בגיד אכילס ויעבור צילום. וויצ'יץ': "הלוואי שגל מקל יגיע". אוחיון: "מפה אין יותר לאן לרדת". מורן רוט עשוי לקבל פנייה בקרוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ספגה הערב (שני) הפסד נוסף, השלישי ברציפות, אחרי שנכנעו ליריבה המרה הפועל תל אביב בדרבי ביד אליהו 58:78. אחרי התבוסה הגדולה להפועל ירושלים בארנה וההפסד המביך לצדביטה זאגרב בהיכל, האלופה שוב הציגה יכולת חלשה במיוחד, וראתה את האדומים חוגגים לעיני הקהל הביתי, שמיהר לצאת מיד אליהו עוד במהלך הרבע השלישי. גיא גודס העצבני הורחק לקראת הסיום, אחרי שספג שתי עבירות טכניות.

ואם לא די בכך, היא אולי התבשרה על חדשות רעות נוספות: גיא פניני, שנפגע עוד במהלך הרבע הראשון, ירד לחדר ההלבשה לטיפול ולא חזר עד הסיום. גיא גודס אמר בסיום כי "יכול להיות שזה קרע ברצועה. אולי הוא יעבור ניתוח מחר, ואולי הוא גמר את העונה".

במכבי תל אביב חוששים שמדובר בפציעה בגיד אכילס, שברוב המקרים דורשת תקופת החלמה ממושכת. הקפטן יעבור צילום במהלך הערב כדי לברר מה חומרת הפציעה.

אם גודס יקבל גיבוי מההנהלה, הוא עשוי לדרוש חיזוק נוסף למצבת הישראלים. מורן רוט, שחתום על חוזה זמני בנס ציונה, עשוי לקבל פנייה, שכן גודס מעריך אותו עמוקות.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב, דייויד פדרמן. ברני ארדוב
עוד אבידה למכבי תל אביב? פניני יורד/ברני ארדוב

"זה משבר לא פשוט", הודה מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. "אנחנו עמוק בבור, בעיקר מנטאלית. אנחנו מנסים לצאת מזה ולא מצליחים. אמרתי לחבר'ה שאסור לוותר, צריך לגייס כוחות ולהפוך את זה לניצחונות. אני חושב שזה נובע מלחץ. היינו קפואים, החטאנו ליי אפים ועשינו דברים שכמאמן לא ראיתי הרבה שנים. השחקנים פחדו לקחת זריקה מחשש שזה לא ייצא טוב. אם אתה לא משחק בביטחון, זה נראה גרוע כמו שזה נראה".

על ההרחקה שלו: "יצאתי מכליי. הייתי עצבני על המשחק עצמו, אבל הייתה שם עבירה לטובתנו והשופט לא ראה את זה. הגבתי כמו שהגבתי, זה לא מתאים לי בדרך כלל. אני לא חושב שזה הזמן לדבר על שינויים. צריך לשבת ולחשוב מה עושים בקטע הזה. זה רגע קצת חם לכולם, כשנשב נקבל החלטות ביחד".

על היכולת של השחקנים לתפקד תחת לחץ: "במכבי תל אביב יש לחץ. מי שלא אוהב לחץ, צריך לשחק בקבוצה אחרת. לא שיחקנו טוב היום תחת הלחץ. אסור לוותר לעולם ולהרים את הראש".

גודס הוסיף: "אני מאוד מודאג, אולי צריך לעשות שינויים דרסטיים כדי להראות לאנשים שזה לא יכול להמשך ככה. אנחנו מקווים שזה משבר חולף, משבר עמוק לא יעזור לנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב השפילה את מכבי תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול הפועל תל אביב, יוגב אוחיון. קובי אליהו
"ביישנו את הסמל". אוחיון/קובי אליהו

ניקולה וויצ'יץ' היה שבור בסיום: "קשה להגיד עכשיו דברים אחרי השוק שעברנו בשבוע הזה. לא הראינו לב. צריך הרבה סבלנות כדי לצאת מהמצב הזה, הרבה עבודה. אני לא זוכר שהייתי במצב כזה בקריירה. חייבים לצאת מזה, אנחנו מכבי. צריך לשבת ולחשוב על דברים, כי ברור שיש דברים שלא עובדים. עכשיו צריך לתת הכל, אני מקווה שהשחקנים יתפקדו. נצטרך להחליף את גיא פניני, ולמצוא מישהו שיעזור לנו, בעיקר בליגה הישראלית".

וויצ'יץ' נשאל לגבי האפשרות לצרף את גל מקל, והשיב: "הלוואי שגל מקל יבוא. אתם יכולים להתקשר אליו ולארגן את זה?".

יוגב אוחיון הוסיף: "קשה להסביר את זה, בייחוד כשיש תוצאות כאלה גבוהות של הפסדים. מעל הכול ביישנו את הסמל, אכזבנו את כל האוהדים, ואני רוצה להתנצל בשם הקבוצה. בצד השני ברגעים כאלה אנחנו צריכים לקחת את ההרגשה הזאת ולזכור אותה טוב טוב. לזכור שאנחנו לא רוצים להיות בה יותר, ולנסות לקחת משהו טוב מהמקום הזה ושנבנה את האופי שלנו ושנעלה רק למעלה. אין לאן לרדת מפה.

"זה לא חד פעמי, ובצורה שאנחנו משחקים אנחנו לא נראים טוב. זה מתחיל מהאימונים. אנחנו צריכים להתאמן חזק יותר. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים יותר ומפוקסים יותר, הצוות עושה עבודה טובה מאוד וזה רק אנחנו השחקנים. אנחנו קבוצה שיכולה להתפוצץ בהמשך השבוע ואני מאמין שנעשה את זה".

על גיא פניני: "כאב גדול על גיא, זו אבידה גדולה. אני רוצה לאחל לו רק בריאות ושיחלים כמה שיותר מהר. הלוואי שזה פחות חמור מכפי שזה נראה".

לפנתאון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully