וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "אתם רוצים שגולדהאר ואני נהיה בני ערובה של הפואדיזם?"

10.11.2014 / 18:10

הבעלים של הפועל ת"א סיפק בדיון על הדרבי נאום יוצא דופן: "המיעוט בקהל פוגע בקבוצה, יום יום. תתפסו אותם. אם תקנסו אותי, אתם מחזקים את הפואדיזם. אל תתנו להם לנצח אותנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הדיון בבית הדין של ההתאחדות על אירועי הדרבי התל אביבי שפוצץ בשבוע שעבר, נערך היום (שני) וסיפק לא מעט רגעים מעניינים, אבל מעל לכולם התעלה הבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, שיצא במתקפה חזיתית ויוצאת דופן כנגד חלק מאוהדי הקבוצה שלו. מעניין יהיה כעת לראות מה תהיה התגובה של הקהל האדום לדברים שאמר רמון.

לאחר שנציגי שתי הקבוצות דיברו, הגיע תורו של רמון והוא אמר: "מעולם לא באתי לבית הדין. אתם צריכים לנקוט במדיניות שתמנע אלימות. מיטש גולדהאר הוא הדבר הכי טוב שקרה לכדורגל. אני ניסיתי להביא אנשים כמוהו, אבל לא הצלחתי. למרות זאת, גייסתי 30 מיליון שקל, שיקמתי את מחלקת נוער.

יש לנו ביציעים חבורה אנרכיסטית. הם לא אוהבים אותי. המיעוט הזה בקהל שלנו עושה יום יום פעולות כדי לפגוע בקבוצה. הבאנו את עידו חג'ג', הוא רצה להביא כסף, אבל השיכורים האלה בלי החולצות הלכו אליו הביתה. אליי הם באים הביתה, אבל רק למטה. הם לא עושים עלי שום רושם. העברתי שם של אדם שאיים עלי, אפילו לא זימנו אותו למשטרה.

פניתי לתובע ההתאחדות בעבר ואמרתי 'בואו נסגור את שערים 4 ו-5'. איבדתי הכנסות ואז עשרה חבר'ה מהם הכניסו אבוקות ואחד מהם אמר 'ניצחנו היום שלוש פעמים, כולל את חיים רמון'. כשיש להם אבוקות, יש לי עונש. זו המדיניות שלהם. הם חבורה בריונית ואלימה. תתפסו אותם, אל תהיו כלי שרת בידיהם.

חיים רמון הפועל תל אביב. קובי אליהו
רמון אמר את כל אשר על לבו/קובי אליהו

בדרבי הזה היו 450 אלף ש"ח הוצאות שיטור ואבטחה ו-100 אלף ש"ח על כסאות שלא ישבו בהם בגלל ההפרדה. בדרבי הזה לא ביקשתי שיורידו מספרי שיטור ואבטחה. אני קניתי כאן ביטוח דרך הכסף הזה. תתנו לי שבע פעמים עונש, זה מעניין את הפואדיזם? אני כועס על האוהדים הטובים, אבל מה אני יכול לצפות מהם. אין לי כסף לקנות מצלמות כמו שיש למכבי, כי אתם נותנים לי כל הזמן קנסות. אני אתבע את פואד. יש לו כסף? כל קנס שתתנו לי, אתם מחזקים את הפואדיזם.

אולי המשטרה והאבטחה אשמות, אני לא אשם. אם תענישו אותי, תענישו את הכדורגל הישראלי. היה לי אדם שרצה לקנות. הפכתי את העולם כדי שלא נשחק בשבת. אם אתם רוצים לקנוס אותי, תורידו אותי ליגה. מה אתם רוצים ממני או ממיטש גולדהאר, שנהיה בני ערובה של הפואדיזם? יש לכם בתים ואתם משלמים עליהם ביטוח. אתם אחראים לפריצה שתסב נזק. על אותו היגיון, היו יכולים לתבוע אותי איישת אם ערן זהבי היה נדקר".

בשלב זה, הדיין שמעוני אמר: "אתה לא יכול לנתק את עצמך מפואד. הוא חלק ממך". רמון השיב: "לא. אתם עושים עכשיו יד אחת עם פואד נגדי. אם תתן לי עונש, פואד יחגוג ואני אקרוס". שמעוני: "אולי תפנה למיטש, שיעזור לכם?". רמון: "תנו לנו לחיות. אל תתנו לפואדים לנצח אותנו". שמעוני: "מאז נאום הלוויתנים לא היה לך נאום כזה".

לאחר הנאום, רמון הבהיר: "בראש העמותה השנה עומדים אוהדים אמיתיים, שרק טובת הפועל לנגד עיניהם והעבודה עמם פוריה וחיובית מאוד למועדון ולאוהדים שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • חיים רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully