וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני גרמניה קיבלו עיטור מהנשיא, לאהם: "מיוחד, כי הבאנו גביע"

הקפטן לשעבר הגיע ביחד עם חבריו למשכן הנשיאותי, שם המתינו יואכים גאוק והקנצלרית אנגלה מרקל. הנשיא: "בשמי ובשם כל גרמניה, אנחנו רוצים להגיד לכם תודה רבה"

פיליפ לאהם שחקן נבחרת גרמניה (שני משמאל) עם יואכים גאוק, אנגלה מרקל, מריו גצה, תומאס מולר, בנדיקט הובדס, מאטס הומלס, כריסטוף קראמר, פר מרטסאקר, טוני קרוס, סמי חדירה. רויטרס
שחקני הנבחרת עם מרקל, גאוק והגביע בתמונה קבוצתית/רויטרס

נבחרת גרמניה הגיעה היום (שני) לבלויבה פאלאס, מקום מושבו של נשיא המדינה יואכים גאוק כדי לקבל את הפרס הגבוה ביותר שניתן לספורטאים בגרמניה. במעמד החגיגי היה נשיא גרמניה והקנצלרית אנגלה מרקל. אלופת העולם זכתה בכבוד והגיעה ללשכת הנשיא לפני משחק מוקדמות יורו 2016 מול גיברלטר החלשה בשישי הקרוב. גרמניה גם קיבלה את עיטור אלופת העולם מפיפ"א במעמד המכובד הזה.

"זכייה בגביע העולם זה התואר הגדול ביותר בכדורגל", אמר הנשיא גאוק בנאום שלו, "כולנו הרגשנו חלק מהתואר בקיץ הזה ובשם כולם בגרמניה אני רוצה להגיד: תודה רבה. זו הייתה זכייה מהממת. איזו קבוצה חזקה, ועם זאת צנועה, שמשקפת אנושיות עם יכולות ספורטיביות גבוהות. הנבחרת שלנו זכתה לתהילה גלובאלית. אנחנו מאושרים שאף אחד לא מערער על ההצלחה שלנו, כל העולם לצידנו".

קפטן נבחרת גרמניה לשעבר פיליפ לאהם אמר: "בשביל רבים מאיתנו זו לא הפעם הראשונה כאן. אף על פי כן, הפעם הנוכחית היא מיוחדת מאוד כי הבאנו את הגביע איתנו. אנחנו רוצים להודות לנשיא ולקנצלרית על התמיכה. זה היה תענוג וכבוד בשבילנו לקבל אתכם לחדר ההלבשה שלנו במהלך גביע העולם".

בתוך כך, התבשר מאמן הנבחרת יואכים לב כי ייאלץ להסתדר במשחק מול גיברלטר ובמפגש הידידות מול ספרד ללא מרקו רויס. כוכב דורטמונד נפצע במהלך ה-0:1 של קבוצתו מול בורוסיה מנשנגדלבאך אתמול וצפוי להיעדר למשך שבועיים. רויס צפוי להיות כשיר כבר למשחק הבא של דורטמונד מול פאדרבורן ב-22 בנובמבר.

פיליפ לאהם שחקן נבחרת גרמניה (שני משמאל) עם יואכים גאוק נשיא גרמניה, אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה. GettyImages
הקפטן היוצא מאושר. לאהם/GettyImages
מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה (אמצע) עם אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה, יואכים גאוק נשיא גרמניה. GettyImages
ממצטייני המונדיאל. נוייר/GettyImages
בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה (אמצע) עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, יואכים גאוק נשיא גרמניה. GettyImages
גם שווינשטייגר זכה לכבוד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully