וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' הביס 1:6, 1:6 את מארין צ'יליץ'

המדורג מספר אחת בעולם דרס את אלוף ארצות הברית תוך 56 דקות בלבד, ורשם ניצחון 28 ברציפות באולם. סטן ואוורינקה ניצח 1:6, 1:6 את תומאש ברדיך במשחק הראשון

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
ניצחון מרשים. דג'וקוביץ'/GettyImages

אחרי ארבעה משחקים בטורניר גמר הסבב עדיין אף אחד מהמפסידים לא זכה ולו במערכה אחת. אחרי הניצחונות של רוג'ר פדרר וקיי נישיקורי ביום המשחקים הראשון בבית ב', התקיים היום (שני) סבב המשחקים הראשון בבית א', ושניהם איך נאמר, לא היו צמודים במיוחד. נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר אחת בעולם, הביס 1:6, 1:6 את מארין צ'יליץ' (9) בתוך 56 דקות בלבד. מוקדם יותר, ניצח סטן ואוורינקה (4) באותה התוצאה בדיוק את תומאש ברדיך (7) תוך 58 דקות.

דג'וקוביץ', שהגיע לטורניר אחרי הזכייה המרשימה בטורניר המאסטרס 1,000 בברסי פריס, רשם משחק נהדר, השיג שש שבירות מתשעה ניסיונות והשיג ארבעה אייסים, כשהוא זוכה ב-18 מ-23 נקודות מאחורי הסרב הראשון שלו. מנגד, אלוף ארצות הברית נראה לא טוב במיוחד וגם לא הגיש טוב במיוחד כשהוא משיג אייס אחד בלבד וזוכה רק ב-13 מ-25 נקודות מאחורי הסרב הראשון שלו. אגב, לנולה זה היה הניצחון ה-28 ברציפות באולם והוא ניצח בפעם ה-11 ב-11 מפגשים עם הקרואטי.

ואוורינקה רשם משחק סולידי מאוד עם חמישה אייסים לעומת אפס שגיאות כפולות וכשהוא זוכה באחוז נהדר של 21 נקודות מתוך 22 מאחורי הסרב הראשון שלו ו-7 מ-11 מאחורי הסרב השני שלו, כך שבסך הכל הפסיד חמש נקודות על ההגשה שלו. לעומת זאת, ברדיך זכה רק ב-19 מ-31 נקודות על הסרב הראשון ואחוז אומלל של 5 מ-24 נקודות על הסרב השני (20%). בצורה הזו אין שום סיכוי לנצח במשחק בטורניר גמר הסבב שחקן כמו סטן ואוורינקה.

אגב, ואוורינקה לא הגיע לטורניר הזה בכושר טוב וניצח רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים שלו. הניצחון על ברדיך היה הראשון שלו על יריב מהעשירייה הראשונה בעולם מאז ניצח את בן ארצו רוג'ר פדרר בגמר מונטה קרלו באפריל. אגב, פדרר ודאי שמח לראות את ואוורינקה ביכולת כזו בשל גמר גביע דייויס המתקרב ובא ובו תפגוש שוויץ את צרפת.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
טיול נינוח. ואוורינקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully